۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۷۹۷۲۲
آیت الله طبرسی:

مسؤولیت در جامعه اسلامی ابزاری برای خدمت به مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به رسالت مهم مدیران در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در نظام دینی نباید پست و مسؤولیت یک اصل و افتخار برای فرد باشد، بلکه باید از آن تنها به عنوان ابزاری برای خدمت به مردم استفاده کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: بیش از چهار شاگرد در محضر این امام همام پرورش یافتند که این نشان دهنده جایگاه رفیه علمی ایشان است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اقتدار و عظمت امروز شیعه را به برکت تلاش های امام جعفر صادق (ع) دانست و خاطرنشان کرد: امروز شیعه در پرتور عنایت های این امام همام در دنیا از یک جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امام جعفر صادق (ع) یک انقلاب عظیم علمی و فرهنگی را در دوران خود به وجود آورد، گفت: تا قبل از ایشان شیعه را به شمشیر می شناختند، اما در زمان این امام بزرگ شیعه از یک جایگاه علمی و فرهنگی ویژه ای برخوردار شد.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود، کار ثبت را پر حجم و حساس دانست و با بیان این که انجام صحیح امور ثبتی حوصله و دقت بسیار زیادی را می طلبد، افزود: این سازمان در عین حال خدمات گسترده‌ای را با توجه به  برخی کمبودها در راستای رضایتمندی مردم انجام می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به رسالت مهم مدیران در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در نظام دینی نباید پست و مسؤولیت یک اصل و افتخار برای فرد باشد، بلکه باید از آن تنها به عنوان ابزاری برای خدمت به مردم استفاده کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در نظام دینی همه مسؤولان و مدیران باید خدمت گزار مردم باشند، تصریح کرد: یک مدیر در زمان مسؤولیت خود باید از همه ظرفیت و پتانسیل موجود در جهت خدمت به مردم بهره گیرد تا ذخیره آخرت او باشد.

 

امام جمعه ساری خطاب به مسؤولان گفت: امروز اگر مسؤولیت گرفتید به این نیت است که به مردم خدمت کنید که در آن صورت برنده میدان هستید و در غیر این صورت بازنده میدان خواهید بود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش سازمان ثبت و اسناد و املاک در کشور، افزود: در دوران حکومت پهلوی بی قانونی های بسیاری در رابطه با اسناد و املاک در کشور و به ویژه مازندران صورت گرفت که خوشبختانه با پیروزی انقلاب این نگرانی ها رفع شد.

 

امام جمعه ساری بر رعایت تقوا در سازمان های دولتی تأکید کرد و افزود: کارکنان دستگاه های اجرایی باید همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که در کارهای حقوقی باید تقوا الهی و خداترسی وجود داشته باشد تا خدای ناکرده حق و حقوق کسی تضییع نشود، ادامه داد: اصل خداناظری باید در همه ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی مورد توجه قرار گیرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات