۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۷۹۷۲۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

عزت اسلام ناب محمدی مرهون تلاش های امام صادق است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: عزت اسلام ناب محمدی مرهون تلاش های امام صادق(ع) است که باید شیوه های این امام همام را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در گردهمایی مداحان اهل بیت(ع) شهرستان  که به مناسبت ایام شهادت امام صادق(ع) در مسجد المهدی(عج) آمل برگزار شد با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع)، گفت: عزت اسلام ناب محمدی مرهون تلاش های امام صادق(ع) است که باید شیوه های این امام همام را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که امام صادق(ع) شاگردان بسیاری را تربیت کرده و نقش والایی در مسیر ترویج اندیشه های ناب دینی داشته است، بیان داشت: تبیین سیره علمی و عملی این امام همام می تواند زندگی جامعه بشری را در مسیر سعادت و رستگاری قرار دهد.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به سخنان آیت الله جوادی آملی در دیدار با مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، خاطرنشان کرد: وظیفه روحانیان و کسانی که پشت تریبون قرار می گیرند این است محبت به اهل بیت معصومین(ع) را در میان مردم ترویج دهند.


وی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا بدی ها تبدیل به خوبی ها شده و ارزش ها در جامعه حکفرما شود که برکات و ثمرات گرانقدری دارد.


حجت الاسلام رمضانی با تاکید بر این که اهل بیت معصومین(ع) باید به بهترین نحو ممکن به مردم شناسانده و معرفی شوند، گفت: کلام اهل بیت معصومین(ع) باید بدون برداشت سلیقه ای و شخصی به مردم منتقل شود که امری مهم و ضروری است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل افزود: سخنران یا مداحی که پشت تریبون قرار می گیرد باید آگاهانه و براساس احادیث و آیات قرآنی سخنان خود را بیان کرده و از بیان امور حاشیه ای پرهیز کند.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که ترویج تعالیم دینی نیازمند بهره گیری از معارف قرآنی و احادیث ائمه معصومین(ع) است، گفت: سخنرانان و مداحان تلاش کنند تا مبنای برنامه های آنان در مسیر تقویت معنویت و معرفت دینی آحاد جامعه باشد.


وی با تاکید بر این که آموزش جامعه مداحان در دستور کار قرار گیرد، بیان داشت: فعالیت های جدیدی به منظور ترویج کیفیت و ساماندهی امور مداحان انجام شود که ثمرات بسیاری دارد.


حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: مداحان در برنامه های خود دقت و توجه لازم را داشته تا به نحوی شایسته به مدح اهل بیت معصومین(ع) بپردازند و زمینه های ترویج دوستی و محبت اهل بیت معصومین(ع) با مردم را فراهم کنند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل به تاکید بر این که بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) تعالی بخش زندگی انسان است، گفت: توسل به این بزرگواران به عنوان عاملی اساسی در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی است./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات