۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۸۰۰۴۲

مراسم گرامیداشت شهدای شاخص بسیج جامعه زنان سیستان و بلوچستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت شهدای شاخص بسیج جامعه زنان سیستان و بلوچستان با سخنرانی فرمانده سپاه سلمان این استان در مقر فرماندهی تیپ تکاور سلمان فارسی زاهدان برگزار شد.
بسيج جامعه زنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت شهدای شاخص بسیج جامعه زنان این استان که ظهر امروز در مقر فرماندهی تیپ تکاور سلمان فارسی برگزار شد، گفت: پنج کانون تربیتی بشریت شامل منزل، محله، مسجد، مدرسه و محل کار اماکنی هستند که برای قرب الهی در آنها فعالیت می‌کنیم.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مهم‌ترین کانون تربیتی را منزل یا همان خانواده دانست و افزود: تأثیر کانون خانواده و اشرافیت بر آن نسبت به سایر کانون‌ها در اولویت است.

 

سردار معروفی بیان کرد: خانواده عقبه جامعه است، اگر خانواده‌ای استحکام درونی داشته باشد جامعه متزلزل نخواهد شد و حضور اجتماعی قوی‌تر و قدرت نفوذ جنگ خانمان‌سوز ضعیف‌تر خواهد شد.

 

وی استحکام درونی را پایه اساسی تربیت خواند و ادامه داد: مادر خانواده کانون تربیت و عاطفه است که می‌تواند اعضای خانواده را زمین‌گیر و همراه خود کند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تعبیر «مرد از دامن زن به معراج می‌رسد» را یک حقیقت برشمرد و تصریح کرد: با مرور در زندگی بزرگان و انسان‌های ارزشی می‌توان به این نتیجه رسید که نقش اساسی تربیت در زندگی آنها را مادر عهده‌دار بوده است.

 

وی عنوان کرد: فضای مجازی علم روز است، اما باید مدیریت شود تا در راستای اهداف شوم دشمن مورد استفاده امروز دشمن در جنگ همه جانبه خود کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده است و قصد دارد از این راه به اهداف پلید خود برسد.

 

سردار معروفی قبح شکنی و عاطفه شکنی را از آسیب‌های جدی در فضای مجازی برشمرد و تأکید کرد: عامل فاصله و جدایی میان فرزندان با پدر و مادر و بالا رفتن آمار طلاق بخشی دیگر از آسیب‌های جدی فضای مجازی است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن شیعه و سنی نمی‌شناسد و با اسلام حقیقی مبارزه می‌کند، چرا که پی به قدرت دین و اسلام برده است، اگر مخاطب خود را نشناسیم، نخواهیم توانست برنامه‌ریزی های لازم را انجام دهیم.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بر تقویت اتاق‌های فکر هوشمند و قوی که سبب کاهش هزینه و انحرافات احتمالی می‌شود، تأکید کرد و از وجود 12 زن شهیده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد که می‌توانند الگوهای بسیار ارزشمندی برای بانوان این استان قلمداد شوند.

 

سردار معروفی شهیدان را متعلق به همه ملت ایران دانست و گفت: برجسته کردن سیره شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت راه مقابله با جنگ نرم خانمان سوز دشمن است./831/پ202/ح

ارسال نظرات