۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۸۰۴۷۸
آیت الله علما:

هدف آمریکا از دشمنی با ایران براندازی حکومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که هدف آمریکا از دشمنی با ایران را براندازی حکومت انقلاب اسلامی دانست و گفت: آمریکا با تشکیل گروهک های تروریستی القاعده، النصره، داعش و دیگر گروهک ها در پی براندازی حکومت اسلامی در جهان است، ظلم و ستم به مظلومان جوهره وجودی آمریکاست
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 26 مرداد ماه با اشاره به سالروز پیروزی نیروی مقاومت لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: 23 مرداد ماه سالروز پیروزی حق بر باطل است، روزی که رژیم مزدور صهیونیستی پس از 33 روز در مقابل نیروی مقامت زانو زد و شکستی ذلت بار نصیبش شد.


آیت الله علما تشکیل گروهک داعش را نتیجه کینه دشمنان از اسلام دانست و یادآور شد: آن ها برای انتقام گیری از اسلام و از بین بردن هر نیروی مقاومتی در دنیای اسلام گروهک تروریستی داعش را تشکیل دادند و هدفی جز انتقام گیری از مسلمانان نداشتند زیرا بارها شکست های مفتضحانه ای از مسلمانان خوردند.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در روز اول ذی القعده، ابراز داشت: این روز مبارک به نام روز دختر و آغاز هفته کرامت نامگذاری شده و باید دانست که چنین نامگذاری با این هدف صورت گرفته که حضرت فاطمه معصومه (س) الگویی مناسب برای تمام دختران سرزمین قرار گیرند.


وی حجاب زنان را نشان دهنده شخصیت وجودی آن ها بیان کرد و افزود: رعایت موازین اسلامی موجب ترقی شخصیت هر فرد می شود، شهر مقدس قم با قرارگیری حرم مطهر آن حضرت به مغز انقلاب تبدیل شده زیرا همواره پیدایش جریان های اسلامی و انقلابی از این شهر آغاز شده است.


خطیب نماز جمعه کرمانشاه تصریح کرد: سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یادآور حق بزرگی است که آزادگان و جانبازان و شهدا بر گردن انقلاب و مردم دارند زیرا آن ها تمام زندگی خود را وقف ماندگاری و تداوم انقلاب و اسلام در کشور کردند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه هدف آمریکا از دشمنی با ایران را براندازی حکومت انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمریکا با تشکیل گروهک های تروریستی القاعده، النصره، داعش و دیگر گروهک ها در پی براندازی حکومت اسلامی در جهان است، ظلم و ستم به مظلومان جوهره وجودی آمریکاست زیرا بغض و کینه ای که از اسلام بر دل دارند چشم های آن ها را کور و دل آن ها را سیاه کرده است.


وی ادامه داد: نتیجه اعتماد به آمریکا را می توان در زندگی مصدق، نخست وزیر وقت ایران مشاهده کرد که عاقبتی جز زندان در پی نداشت.


آیت الله علما در پایان ابراز کرد: تقویت ارتباط با خداوند متعال موجب تقویت معنویت در وجود انسان می شود و زندگی با تقوا موجب تجمع اخلاقیات و معنویات در روحیه افراد می شود./857/پ201/ح

ارسال نظرات