۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۲۸۰۷۸۶
نویسنده و پژوهشگر اسلام:

ائمه اطهار هم‌تراز با قرآن کریم هستند/ رحمت و علم دو رکن اساسی دین اسلام

خبرگزاری رسا ـ نویسنده و پژوهشگر اسلام با بیان این‌که معجزه قرآن کریم در رابطه با اعداد و ارقام آن است و این اعداد و ارقام دراره اهل‌بیت(ع) است، گفت: اهل بیت(ع) هم‌تراز قرآن کریم هستند.
قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لبیب بیضون، نویسنده و پژوهشگر اسلام در ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و همایش بین المللی امام سجاد(ع) که بعد از ظهر امروز شنبه 24 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، گفت: معجزه قرآن کریم در رابطه با اعداد و ارقام آن است.

 

 وی در رابطه با آمار و ارقام به کار رفته در قرآن کریم گفت: کتاب قرآن و اعجاز آن در رابطه با بلاغت قرآن کریم تألیف کردم که در این کتاب اعجاز بلاغی و عددی قرآن است در رابطه با اهل بیت(ع) است.

 

نویسنده و پژوهشگر قرآن اظهار داشت: رحمت و اهل بیت(ع) و قرآن از یک جهت با هم هستند و اهل بیت (ع) هم‌تراز قرآن هستند.

 

وی گفت: در مورد امام سجاد(ع) کتابی به نام «جهاد امام سجاد(ع) بعد از کربلا» در دست تألیف دارم که در این کتاب احادیث اهل سنت در مورد امام زین العابدین(ع) را جمع آوری کرده ام و زهری در رابطه با امام سجاد (ع) می گوید که در بین قریش از ایشان افضل تر را ندیدم.

 

بیضون با اشاره به آمار و ارقام به کار رفته در قرآن کریم و رمز و رموز آن گفت: عد 57 سن شهادت سه اما معصوم شیعه است و کلمه الرحمن و الرحیم هم به ترتیب 57 مرتبه و 114 مرتبه در قرآن و یا با مضربی از این عدد به کار رفته است.

 

نویسنده و پژوهشگر قرآن با اشاره به ارتباط علم بین پیامبر اکرم (ص) با قرآن کریم گفت: رحمت و علم دو رکن اساسی دین اسلام است.

 

وی در رابطه با فضایل اخلاقی امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) فقیه ترین اهل مدینه و عالمی بود که الگوی زاهدین بود، صفت او شهادت می دهد  که وی از نسل پیامبر(ص) است و پیشانی وی بر عبادت و بندگی گواه می داد./818/پ202/ح

ارسال نظرات