۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۸۰۸۴۵
به مناسبت دهه کرامت؛

حرم امامزاده سید ابراهیم زنجان غبارروبی شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) حرم امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در زنجان غبارروبی شد.
غبار روبي امامزاده سيد ابراهيم ع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) مراسم غبار روبی حرم امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان که طبق شجرنامه موجود، برادر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) هستند با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و دیگر علمای شهر برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ برنامه غبار روبی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان از مدت ها قبل از سوی اداره کل اوقاف زنجان برنامه ریزی شده و به اطلاع مردم نیز رسیده بود که تعدادی از مردم نیز مسؤولان را در این مراسم غبار روبی همراهی می کردند و از جمله برنامه های این مراسم می توان به بازگشایی مزجع شریف و گلاب پاشی و عطرآگین نمودن آن اشاره کرد.

 

در ادامه این مراسم و پس از اتمام کار غبار روبی، تولیت آستان مقدس، کلیه نذورات مردمی موجود داخل مضجع شریف را تخلیه کرده و کار شمارش آنها را به تعدادی از معتمدان واگذار شد.

 

گفتنی است؛ در مراسم صبح امروز غبار روبی حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) که تنها پناه مردم شهر زنجان است، مدیر کل اوقاف استان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف زنجان، امام جمعه موقت زنجان و دیگر مسؤولان حجت الاسلام والمسلمین خاتمی را همراهی می کردند./949/پ203/ب4

ارسال نظرات