۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۸۱۰۶۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

کلام روحانیت بر گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که کلام روحانیت همیشه بر گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) بوده است، تصریح کرد: همین کلام نافذ بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در نشست فرماندهان سپاه با رؤسای اوقاف استان به حضور و همکاری گسترده روحانیت با سازمان اوقاف، گفت: حضور روحانیت در مجموعه اوقاف اثرات بسیار خوبی در پیشبرد برنامه های دینی و فرهنگی داشته است.

 

وی با بیان این که روحانیت همواره محبوب مردمی و مورد اعتماد آحاد جامعه بوده است، افزود: روحانیت همواره در خدمت به دین و اهل بیت(ع) بوده است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که احیای موقوفات تنها با همراهی و همکاری روحانیت امکان پذیر خواهد بود، ادامه داد: نفوذ کلام علما و روحانیان در میان مردم همواره موجب تحکیم پیوند میان مردم با این قشر تأثیرگذار جامعه اسلامی شده است.

 

وی به تلاش و توطئه افکنی های دشمنان برای تضعیف ارزش های دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت با یک سخنرانی همه توطئه های دشمنان را خنثی می کند و این مسأله در تاریخ به وضوح مشاهده شده است.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که کلام روحانیت همیشه بر گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) بوده است، تصریح کرد: همین کلام نافذ بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی کرده است. 

 

وی در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را احیاء گر فرهنگ وقف در جامعه دانست و ادامه داد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیاری از موقوفات از سوی حکومت پهلوی به تاراج می رفت اما پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل سنت حسنه ائمه اطهار(ع) را دوباره احیاء کرد.  

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که بزرگترین پشتوانه ملت و مردم و حامی انقلاب روحانیت و سپاه هستند، افزود: بزرگترین افتخار سپاه و سازمان اوقاف این است که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری قرار دارند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه هرجا سپاه و اوقاف در کنار یکدیگر قرار گرفتند آثار و برکات عملکردها و برنامه های ابلاغی چندبرابر شد، گفت: اوقاف و سپاه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌توانند فرامین مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را کاملا اجرایی کنند.

 

سردار بابایی، فرمانده سپاه کربلا نیز در این جلسه با اشاره به این که از ابتدای آغاز فعالیت انقلاب اسلامی، دشمنان نظام تلاش کردند تا این نظام و انقلاب را با طرح ها و برنامه های مختلف ساقط کنند، افزود: دشمن سعی کرد با کودتاهای مختلف و تهاجم های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهد.

 

این مسؤول با اشاره به جنگ نابرابر دشمن در مقابل ایران اسلامی، گفت: هزار و 815 اندیشکده و اتاق فکر شیعه هراسی در آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال فعالیت است تا به اهداف شوم خود برسند.

 

سردار بابایی با تاکید بر اینک ه ما باید جبهه‌ای یکپارچه در مقابل طرح های دشمن داشته باشیم، تصریح کرد: همت همه مسئولان باید مبتنی بر تقویت نظام، اسلام، رشد اقتصادی، رشد فرهنگی و... باشد.

 

وی با بیان اینکه روحانیت اصل جبهه فرهنگی جامعه اسلامی هستند، عنوان کرد: روحانیان باید موضوعات مختلف جامعه در حوزه های دینی، اعتقادی و فرهنگی را با بهره گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی برای تربیت نسل جوان پیگیری کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات