۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۲۸۱۲۹۱
امام جمعه موقت ساری:

کارنامه آمریکایی ها در برابر ملت ایران، سرشار از نیرنگ و فریب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، خاطرنشان کرد: کارنامه آمریکایی ها در برابر ملت بزرگ ایران سرشار از نیرنگ و فریب است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در جلسه شورای اداری استان در ساری با اشاره جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین المللی گفت: امروز به برکت ایستادگی و مقاومت ملت، نظام اسلامی به کشوری اثرگذار در جامعه جهانی تبدیل شده است.

 

وی با بیان این که امروز دنیای غرب در برابر اقتدار ملت ایران زانو زده است، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی امروز به الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که غرب به سرکردگی آمریکا همه توان خود را جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت؛ تصریح کرد: بصیرت و ولایت مداری ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که امروز دنیا به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی پی برده است، افزود: آمریکایی ها می دانند که هیچ طرح و برنامه ای بدون نظر ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه قابلیت اجرا ندارد.

 

وی همچنین به تحریم های ظلمانه آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: تحریم نه تنها مانع پیشرفت ایران اسلامی نشد بلکه زمینه ای را برای رشد و خودکفایی کشور فراهم کرد.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که ایران اسلامی در سایه همین تحریم ها توانسته به پیشرفت های چشمگیری به در صنعت هسته ای دست یابد، افزود: آمریکایی در تحلیل های خود فکر می کردند که می توانند با تحریم های فلج کننده ملت ایران از دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب دور کنند.

 

حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند، تصریح کرد: این انقلاب ثمره خون شهدا و حضور همیشه در صحنه مردم کشورمان در عرصه های مختلف است.

 

وی با اشاره به این که ملت با بصیرت و مقتدر ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت خود آمریکا و اروپا را به پای میز مذاکره کشاند، افزود: توافق هسته ای مرهون مقاومت مردم کشورمان در دفاع از آرمان ها است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، خاطرنشان کرد: کارنامه آمریکایی ها در برابر ملت بزرگ ایران سرشار از نیرنگ و فریب است.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که آمریکایی ها در 36 سال گذشته از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کردند، بیان داشت: آمریکایی ها تلاش می کنند با این توافق نامه سیاسی زمینه ای را برای نفوذ در کشورمان فرهم کنند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسؤولان هیچ گاه به این هدف پلید خود نخواهد رسید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مازندران در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: محرومیت این استان در زیر سرسبزی آن پنهان مانده است.

 

حجت الاسلام قاسمی بر ضرورت حل مشکلات و نارسایی های مردم از سوی دولت تأکید کرد و افزود: امروز مهم ترین تقاضای مردم از دولت رفع این مشکلات است.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که امروز مازندران نیازمند نگاه ویژه دولتمردان است، خاطرنشان کرد: بخش های کشاورزی و صنعتی استان شرایط خوبی ندارند و باید با حمایت از آنها زمینه رونق فعالیت های اقتصادی در استان را فراهم کرد.

 

وی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اشاره کرد و گفت: رفع بسیاری از مشکلات کشور در گرو تحقق عملی شعار امسال است.

 

امام جمعه موقت ساری در پایان با اشاره به اینکه کشاورزی مازندران دارای مشکلات زیادی است،‌ تأکید کرد:‌ انتظار این بود که رئیس‌جمهور در اوایل شروع به کار وارد استان مازندران می‌شدند که این مسئله هنوز محقق نشده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات