۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۲۸۱۵۵۲
مدیر مدرسه علمیه خواهران آمل:

حوزه های علمیه در مسیر تقویت باورهای دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با بیان این که رویکرد حوزه های علمیه باید در مسیر ترویج اندیشه های ناب دینی باشد، گفت: حوزه های علمیه به عنوان نهادی اثرگذار تلاش داشته باشند تا در مسیر ترویج تعالیم اسلام ناب محمدی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گام بردارند.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران

کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به فعالیت های علمی و فرهنگی این مدرسه علمیه، گفت: مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با حضور حدود 80 طلبه مشغول به فعالیت است.

 


وی با بیان این که مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان تنها مدرسه علمیه خواهران در سطح شهرستان آمل فعالیت دارد، تصریح کرد: تاکنون بیش از 280 طلبه خواهر در این مدرسه علمیه حضور داشتند و به تحصیل علوم دینی پرداختند.

 


مهربان افزود: فعالیت های خوبی در سطح این مدرسه در حال انجام است که در روزهای آینده ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران آمل افتتاح می شود.

 


مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با اشاره به این که برنامه های مختلف فرهنگی معنوی در این مدرسه علمیه صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی زمینه ساز سعادت و تعالی جامعه می شود که توجه به فرهنگ به عنوان امری ارزشمند و گرانقدر مورد توجه مدیران، اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل قرار دارد.

 


وی با بیان این که مرکز مشاوره دینی در این مدرسه وجود دارد که پاسخگوی مسائل دینی و شبهات شهروندان است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی می تواند نقشی ارزشمندی در راستای سعادت و رستگاری جامعه داشته باشد که باید آن را گسترش و توسعه دهیم.

 


مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با تاکید بر این که تعامل خوبی با نهادها و ادارات شهرستان آمل در راستای برگزاری برنامه های شاخص فرهنگی وجود دارد، گفت: تلاش داریم تا به بهترین نحو ممکن در مسیر انجام وظایف خود کوشا باشیم و اثرگذاری خوبی در سطح جامعه صورت دهیم.

 


وی ادامه داد: فعالیت هایی در قالب گروه های تبلیغی از سوی طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) در سطح شهرستان آمل صورت می گیرد که از اهداف مهم آن ترویج تعالیم والای دینی و سبک زندگی اسلامی است.

 


مهربان با بیان این که رویکرد حوزه های علمیه در مسیر ترویج اندیشه های ناب دینی باشد، گفت: حوزه های علمیه به عنوان نهادی اثرگذار باید در سطح جامعه فعالیت کنند و تلاش داشته باشند تا در مسیر ترویج تعالیم اسلام ناب محمدی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گام بردارند.

 


مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با تاکید بر این که حوزه های علمیه همواره در طول تاریخ نقش ارزشمندی بر عهده دارد، بیان داشت: حوزه های علمیه مرکز پرورش عالمان دینی است که کارکردها و ثمرات بسیاری دارد و دشمنان نیز به نقش مهم آن آگاه شدند و از ترویج حوزه های علمیه هراسان هستند.

 


وی با بیان این که حوزه های علمیه به عنوان ستون های مهم نظام و انقلاب اسلامی فعالیت دارند، گفت: این مرکز مهم به عنوان جایگاهی ارزنده برای ترویج دین و تربیت علما است که می تواند نقشی مهم در تقویت باورهای دینی جامعه داشته باشد.

 


مهربان تصریح کرد: دین مبین اسلام پاسخگوی همه نیازهای جامعه بشری است که باید تعالیم نورانی آن را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است در میان آحاد مردم و نسل جوان جامعه ترویج دهیم./1314/ت302/ب4

ارسال نظرات