۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۸۱۷۴۴
همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

برگزاری همایش «ایران، بزرگ ترین قربانی تروریسم» در شهرستان‌های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش «ایران، بزرگ ترین قربانی تروریسم» در شهرستان های 9 گانه این استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این مراسم ویژه در شهرکرد با حضور یکی از وزرای دولت یازدهم برگزار می شود.
تروريسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عصر امروز در نخستین نشست بزرگداشت سالروز هشتم شهریورماه در این استان، با بیان مطالبی از ضرورت پاسداشت این واقعه، گفت: شهیدان رجایی و باهنر سال ‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامی و استقرار حاکمیت دین الهی مجاهدت و فداکاری کردند.

 

وی این حادثه را مهر تأیید دیگری در بی اعتباری ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم بین ‌المللی دانست و تصریح کرد: این سرمایه ‌های ناب انقلاب اسلامی، به شیوه ‌ای بسیار ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

 

گرجی حادثه هشتم تیر را به گونه ‌ای موجب کنار رفتن نقاب منافقان برشمرد و تصریح کرد: جرم این شهیدان والامقام تلاش در راه برقراری و تداوم حیات حاکمیت اسلامی و خدمت به مردم بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: با وجود کارشکنی های دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت در حال پیمودن راه توسعه و پیشرفت و تعالی همه جانبه است.


این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در این راستا مدیران و ملت عظیم و ولایتمدار ایران اسلامی نیز با الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر، با وحدت و همدلی در جهت عزتمندی و احیای کرامت الهی و انسانی و اخلاقی و نیز تحقق آرمان های امام و شهدا و رهنمودهای مقام عظمای ولایت گام بر می‌دارند.


وی اضافه کرد: ملت بصیر ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان های خود با تمام وجود خدمت و تلاش می کند و در این راه نیز از هیچ دشمن داخلی و خارجی هراسی ندارد.


دبیر ستاد یزرگداشت سالروز هشتم شهریورماه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های ایمان و نماد علم و تقوا هستند که به میدان خدمت‌گذاری خلق وارد شدند و در نهایت به اوج سعادت یعنی همان شهادت رسیدند.

  

گرجی ابراز امیدواری کرد که همه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، با درک جایگاه و سعادتمندی خود در خدمت‌رسانی به مردم مسلمان ایران، قدر این خدمت‌گذاری به خلق را بدانند و خداوند را برای چنین فرصت مغتنمی که در اختیار آن ها قرار داده، شاکر باشند.

 

وی تبیین ویژگی ‌های دولت اسلامی، تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه ‌های شیطان بزرگ و تبیین جنایات منافقین کوردل را از جمله ویژگی‌ های برجسته مراسم سی و چهارمین سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: نقش بصیرت و شناخت دشمن و عمل به هنگام مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در بزرگداشت این روز باید تبیین شود.

 

گرجی با بیان این که در همین راستا 9 همایش در مراکز شهرستان ‌های استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «ایران، بزرگ ترین قربانی تروریسم» برگزار می شود که سخنران این مراسم در شهرکرد، یکی از وزاری دولت محترم خواهد بود، گفت: این مراسم در سطح مساجد استان با موضوع «شهیدان رجایی و باهنر، اسوه‌ های همدلی و همزبانی دولت و ملت» و در سطح دستگاه ‌های اجرایی با عنوان «تبیین ویژگی‌ های دولت اسلامی» برگزار خواهد شد./9457/پ202/ح

ارسال نظرات