۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۲۸۱۷۹۱
مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی:

حربه ایجاد اختلافات مذهبی از سوی دشمنان برنامه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با اشاره به وظیفه خطیر حوزه های علمیه برای حفظ اسلام و مقابله با دشمان، گفت: حربه ایجاد اختلافات مذهبی از سوی دشمنان برنامه سیاسی است و مسلمانان بابد هوشیار باشند.
ديدار با حجت الاسلام انتظاري

حجت الاسلام انتظاری، مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که بصیرت و آگاهی امروز جامعه را مدیون امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: بیانات ایشان چراغ راه علما و روحانیون اهل سنت و شیعه است.

 
وی کثیر از علمای شیعه و سنی را آگاه و هم راستای با جریان وحدت اسلامی خواند و افزود: تعدادی از علمای بی بصیرت و ناآگاه یا مزدور استکبار در این میان آتش بیار معرکه شده‌اند و با نشانه رفتن تعصبات بی جا و بی منطق در راستای منافع استکباری گام بر می دارند.
 
مدیر حوزه های علمیه استان حضور در جبهه حق و انقلاب را حتی در لباس سیاهی لشگر حق و انقلاب یک افتخار دانست و تأکید کرد: برگزاری همایش های وحدت با حضور علمای شیعه و سنی تأثیر بسزایی را در دفهع فتنه‌ای قومی و قبیله‌ای دشمن دارد.
 
وی ترویج فرهنگ ابتذال و برهنگی را یک سلاح تهاجمی دشمن در راستای سست کردن مواضع کشور عنوان کرد و تصریح کرد: حربه‌ای اختلاف که یک سلاح سیاسی برای تضعیف جبهه اسلام است برننده تر از ترویج فرهنگ ابتذال است.
 
حجت الاسلام انتظاری با اشاره طرح تجزیه کشور های اسلامی به کشور های کوچک منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: تجزیه کشور های منطقه با هدف تضعیف جبهه مقاومت اسلامی با حربه‌ای اختلافات مذهبی ممکن است، اما باید ملت ها هوشیار باشند.
 
وی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب را خنثی کننده نقشه های شوم استکبار دانست و خاطرنشان کرد: بار دیگر تدبیر و دور بینی امام خامنه‌ای سبب آرامش در منطقه و کند شدن حربه اختلافات مذهبی شد، حرکت های رهبری به جا و به موقع است.
 
مدیر حوز های علمیه گفت: حوزه های علمیه و روحانیت همیشه باید در پیگیری بیانات رهبری پیشرو باشند و در تحقق آن تلاش خود را مبذول دارند تا شاید تا سخنان دیگر رهبر انقلاب حرکتی تحقق پیدا کنند./854/ت302/ح
ارسال نظرات