۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۲۸۱۸۳۷
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

اظهار نظر درباره مثبت یا منفی بودن مذاکرات زود است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اظهار نظر برای خوب یا بدن بودن مذاکرات زود است و لازمه پی بردن به نتیجه مذاکرات، بررسی کارشناسان فنی، حقوقی و نمایندگان مجلس است.
حجت الاسلام عليرضا شاه فضل

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌ رسا در کاشان، گفت: رییس جمهور در سخنرانی خود به خوردن دو گل در مذاکرات اذعان کرد که باید دید گل های خورده در چه زمینه ای بوده است.

 

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این که گل های خورده می تواند مربوط به محدودیت ها و نظارت های پذیرفته باشد، گفت: چگونه برداشته شدن تحریم ها به وضوح در متن نهایی ذکر نشده است.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: باید دید که در صورت عدم توافق، دشمن قادر به ادامه تحریم ها علیه ایران است و یا با عدم همراهی هم پیمانان خود در این زمینه روبرو خواهد شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری این که امام حسن(ع) بعد از شهادت امیرمؤمنان(ع) با مشقت زیاد سپاهی را جمع کرد، چرا که مردم آن زمان رغبتی برای جنگیدن نداشتند، گفت: فرماندهان سپاه امام حسن(ع) نه تنها مورد اطمینان نبودند بلکه خود فروخته بودند و با دریافت رشوه، دست از حمایت امام زمان خود برداشته بودند.

 

وی تأکید کرد: در زمان امام حسن(ع) سپاهیان و فرماندهان سپاه همراهی مناسبی با ایشان نداشتند و دچار مشکل بودند، اما در زمان حال این دو مطلب منتفی است، چرا که جوانان اگر اشتیاق شان برای حضور در جبهه بیشتر از گذشته نباشد، کمتر نیست.

 

ایران در مقطع تاریخی شعب ابی طالب نیست، بلکه در مقطع تاریخی خیبر و احزاب است

به گفته وی، فرماندهان و مسؤولان نظام انسان های خود فروخته نیستند، از این رو قیاس زمان حال با دوران امام حسن(ع) از سوی افرادی مطرح می شود که خود و اطرافیان شان چنین روحیه ای دارند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با بیان این که اگر عده ای خود فروخته وجود داشته باشند، تعداد بسیاری نیز در رکاب رهبری هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود، ایران اسلامی در مقطع تاریخی شعب ابیطالب نیست، بلکه در مقطع تاریخی خیبر و احزاب است که این نشان ازقدرت ایران برای ایستادکی در برابر دشمن و شکست دادن آنان است.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تأکید بر این که قیاس زمان حال با دوران امام حسن(ع)، قیاسی مع الفارق است، گفت: مذاکره برای زدودن شبهه برخی از افراد مبنی بر اینکه با مذاکره می توان دستاوردهایی را کسب کرد، مفید است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه یکی از دستاوردهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات را فهم برخی از افراد در رابطه با دیدگاه آمریکا نسبت به ایران دانست و گفت: کوتاه آمدن ایران در مذاکرات موجب مصمم تر شدن دشمن در مسیر خود عیله ایران می شود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات