۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۸۱۹۰۱
مدیرحوزه های علمیه لرستان:

کشورهای اسلامی با حفظ وحدت مواظب دسیسه های ایران هراسی استکبار باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توطئه های استکبار و ایجاد اختلاف بین مسلمانان جهان، گفت: کشورهای اسلامی با حفظ وحدت مواظب دسیسه های ایران هراسی استکبار باشند.
ايران هراسي

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، روابط دوستانه با همسایگان و دولت های اسلامی را از سیاست های منطقه‌ای ایران بیان کرد و عنوان داشت: مؤمنان باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشند.

 

وی با اشاره به نقشه های اسلام ستیزی استکبار افزود:حکام کشورهای اسلامی به جای دوستی با دشمنان دین، باید با کشورهای اسلامی در ارتباط باشند.

 

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: اهداف حکام کشورهای اسلامی باید در جهت منافع مسلمانان و ایجاد وحدت بین آنان باشد.

 

وی با اشاره به دسیسه های دشمن اظهار داشت: توطئه ها و اقدامات وحشیانه دشمن علیه کشورهای اسلامی که آتش آن همچنان برافروخته است، جز کینه و دشمنی اثری ندارد.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد: برای خنثی کردن دسیسه های دشمنان اسلام، کشورهای اسلامی باید با گفت و گو مشکلات را برطرف کنند و هم مسیر باشند.

 

وی با بیان این که دستگاه های دیپلماسی در این راستا می توانند نقش مؤثری داشته باشند، ادامه داد: دستگاه دیپلماسی با دعوت به گفت و گوی کشورهای اسلامی آنان را از دام توطئه ایران هراسی استکبار نجات دهند.

 

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که موضوع هسته ای، مسأله ای جدا است، افزود: این موضوع را کشورهای دیگر تحت الشعاع مسائل هسته ای قرار داده اند در صورتی که انجام مذاکرات فقط در زمینه ی موضوع هسته ای صورت گرفته است.

 

هدف دشمنان اسلام از ایجاد اختلافات مذهبی دامن زدن به جنگ سیاسی است

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با حوادثی که درعراق، سوریه و یمن در جریان است، از آن به عنوان جنگ سیاسی یاد کرد.

 

مدیرحوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی می خواهند با ایجاد اختلافات مذهبی به جنگ سیاسی دامن بزنند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات