۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۸۲۲۶۴

اختتامیه طرح بشیر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه طرح بشیر دیروز برگزار شد و از برگزیدگان و اساتید تقدیر به عمل آمد؛ در این دوره 35 جلسه معرفتی، 35 جلسه مهارتی و هنری و 35 جلسه ورزشی برای هر دانش‌آموز برگزار شده است.
طرح بشير
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه طرح بشیر در دوره تابستان عصر دیروز در مسجد خاتم الانبیای پردیسان قم با حضور اساتید و والدین دانش‌آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی جنتی با ارائه گزارشی از این دوره اظهار داشت: در برنامه های این دوره 35 جلسه معرفتی، 35 جلسه مهارتی و هنری و 35 جلسه ورزشی برای هر دانش‌آموز برگزار شده و همچنین در برنامه‌های جزء خوانی قرآن، پینت بال، زیارت دسته جمعی، استخر و برنامه‌های دیگر شرکت کرده‌اند.

وی هدف از اجرای طرح بشیر را بالابردن سطح معرفت دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در این طرح نوجوانان با قرآن و اهل بیت(ع) بیشتر آشنا می‌شوند و با محوریت مسجد نوجوانان به حضور در مسجد و نماز جماعت تشویق می‌شوند.

گفتنی است در این مراسم از اساتید برجسته تقدیر به عمل آمد و در انتها به برگزیدگان دوره جوایزی اهدا شد؛ این دوره در طول سال تحصیلی نیز برای دانش‌آموزان برنامه‌های معرفتی و کمک درسی برگزار می‌کند که در شهریور ثبت نام آن آغاز خواهد شد./843/پ202/ف
ارسال نظرات