۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۸۲۴۹۹
مدیر مدرسه امام عصر:

برنامه‌های علمی و پژوهشی مناسبی برای طلاب جدید داریم

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه امام عصر با اشاره به روحیات و استعدادهای گوناگون متفاوت طلاب در ورودی هرسال مدرسه امام عصر(عج) را میزبان طلاب مستعد خواند و گفت: برای آینده طلاب برنامه‌های علمی و پژوهشی مناسبی داریم.
مدرسه امام عصر
حجت‌الاسلام محمدحسین دشتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به خصوصیات تاریخی مدرسه امام عصر(عج)، عنوان کرد: مدرسه امام عصر(عج) از سال 70 به بهره‌برداری رسیده که در سال‌های اولیه فقط به‌ صورت خوابگاهی مورد استفاده قرارگرفته است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام عصر(عج) با اشاره به جذب حداکثری فارغ‌التحصیلان این مدرسه در نهادهای دولتی و حکومتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: بهتر است مدیران مدارس در پی گیری نتایج علمی مدرسه که همان فارغ‌التحصیلان آن هست برنامه‌ای مدون داشته باشند؛ این ارتباط ‌گیری به خود مدیران مدارس برای تدوین برنامه‌های ارزشمند آموزشی کمک بسزایی خواهد کرد.
 
حجت‌الاسلام دشتی با اشاره به موفقیت برخی از طلاب این مدرسه در مدارج علمی، عنوان کرد: اخیراً در بررسی قبول ‌شدگان موسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) طلاب مدرسه امام عصر(عج) بعد از مدرسه معصومیه(ع) مقام دوم را داشته‌اند.
 
وی با اشاره به تأسیس مرکز دانش‌آموختگان در سطح مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، گفت: مرکز دانش‌آموختگان حوزه نیازی بود که با تأسیس این مرکز تا حدودی مدارس به آن دست یافتند و باید با همکاری بیشتر با این مرکز به اهداف متعالی حوزه علمیه نزدیک‌تر شویم.
 
مدیر مدرسه امام عصر(عج) با اشاره به اینکه مدرسه امام عصر از سال 77 مجموعاً 90 طلبه از مقطع سیکل را برای اولین سال تحصیلی به ‌عنوان ورودی پذیرفت، گفت: از مجموع سال‌هایی که افتخار خدمت در این مدرسه را داشته‌ام به لطف خدا طلاب این مدرسه در سطح ممتازین فارغ‌التحصیل شده‌اند.
 
وی با اشاره به روحیات و استعدادهای متفاوت در بین طلاب ورودی هر سال، گفت: به لطف خدا در زمینه‌های علمی و پژوهشی حوزه‌های علمیه برای همه سطوح مستعد علمی پژوهشی موجود است.
 
حجت اسلام دشتی با اشاره به اهمیت اساتید در افزایش سطح علمی مدارس علمیه، عنوان کرد: اساتید بزرگی از همین مدرسه شروع کرده و امروز در سطوح فقه و اصول درس خارج را برگزار می‌کنند./921/ت302/ف
ارسال نظرات