۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۸۲۵۶۹

سخنان هاشمی رفسنجانی در بدو ورود به مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهم‌ترین خواسته کنونی‌ام از امام رضا(ع) این است که ان‌شاالله مسأله توافق هسته‌ای به نتیجه برسد و مشکلات کشور حل شود.
هاشمي رفسنجاني

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور سفر چهار روزه عصر امروز 31شهریور وارد مشهد مقدس شد.

 

 

وی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد با بیان این که در این سفر بعضی از دوستان را می‌بینیم و کارهایی که در طول سال به ذهن مان رسیده است، را با دوستان از جمله آیت‌الله واعظ‌ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و همچنین استاندار خراسان رضوی مطرح می‌کنیم، اظهار داشت: نخستین هدفم از سفر به مشهد زیارت حرم مطهر رضوی است.  

 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که خواسته های زیادی از امام رضا(ع) دارم، ادامه داد: مهم‌ترین خواسته‌ام از امام رضا(ع) این است که در شرایط حاضر ان‌شاالله مسأله توافق به نتیجه خوبی برسد و مشکلات کشور حل شود و مردم بتوانند راحت زندگی کنند.

 

 براساس این گزارش، در مراسم استقبال از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام،‌ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، معاونان آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران استان حضور داشتند.

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی  در این سفر چهار روزه خود به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) می رود و دیدار با آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی و همچنین دیدار با ائمه جمعه استان از جمله دیگر برنامه های وی است.

 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار با جمعی از مسؤولان و مدیران استان خراسان رضوی را نیز در برنامه های این سفر چهار روزه خود دارد./934/پ202/ج

 

ارسال نظرات