۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۸۲۶۳۲
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم خبر داد؛

افزایش 35 درصدی اعتبارات استانی قم نسبت به سال گذشته

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان این که اعتبارات استانی قم نسبت به سال قبل 35 درصد افزایش یافته است، گفت: وزارت نفت متعهد شده است تا پایان دولت یازدهم کلیه روستاهای استان قم از گاز برخوردار شوند.
رضوي، رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدحسن رضوی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم، صبح امروزی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در استانداری قم برگزار شد،‌ گفت: خدمت بیشتر به مردم و استفاده از بخش خصوصی برای ارائه خدمات مناسب‌تر از رویکردهای جدی دولت یازدهم است.

 

رضوی بیان کرد: دولت یازدهم برنامه منظمی را ارائه کرده که با استفاده از منابع خودش برای اجرای پروژه‌ها، توازن منطقه‌ای را به عنوان یک محور در برنامه ششم قرار داد و در راستای این برنامه، در 5 سال آینده شاهد رشد مناسبی در عرصه‌های مختلف شهری خواهیم بود.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی، دولت از عمران استان‌ها و شهرها غافل نبوده و آمار و ارقام حکایت از این دارد که در دو سال گذشته نسبت به سال‌های قبل تخصیص اعتبارات عمرانی در پروژه‌های ملی و استانی به خوبی مدیریت شده است.


وی عنوان کرد: امروز قریب به 340 میلیارد تومان پروژه در استان قم آماده افتتاح و کلنگ زنی است و این امر حکایت از نگاه ویژه دولت یازدهم به این استان است، بر اساس اعتبارات دولت و سفر مقام معظم رهبری، پروژه‌های شهری و عمرانی در حال تکمیل و گسترش است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان این که اعتبارات استانی قم نسبت به سال قبل 35 درصد افزایش یافته است، گفت: در سال جاری 151 میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به استان قم اختصاص یافته است که تاکنون 50 میلیارد تومان به حساب نهادهای مربوطه واریزشده است و تکمیل و اتمام پروژه‌هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت دارند در اولویت قرار دارند.

 

وی با بیان این که دولت یازدهم برنامه‌محور است، افزود: این دولت به همه استان‌ها تکلیف کرده است که بر اساس اسناد بالادستی برنامه‌های استانی را تصویب کنند و سند توسعه استان قم در حال به روز رسانی است.



رضوی با اشاره به استقرار صنایع استان در 1250 هکتار اراضی استان قم اظهار کرد: در برنامه ششم و هفتم با توجه به ظرفیت‌های را در استان وجود دارد به 2500 هکتار توسعه می‌باید.


رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم بیان کرد: بهره‌برداری از 800 هکتار شهرک صنعتی غیردولت، توسعه شهرک الغدیر، افزایش آماده سازی زیرساخت‌های استقرار صنایع از برنامه‌های و اشتغال جوانان در بخش صنعت استان از برنامه‌های استانی قم است.

 

وی با بیان این که خواست بیش از یک دهه استان قم این بوده که تمام روستاها از نعمت گاز بهره برداری شود، گفت: وزارت نفت متعهد شده است تا پایان دولت یازدهم کلیه روستاهای استان قم از گاز برخوردار شوند و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان از سوی دولت به این امر اختصاص یافته است. /998/پ202/ی

ارسال نظرات