۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۸۲۹۱۳
به همت مؤسسه امیرالمومنین‌ کاشان؛

طرح ملی اولوالالباب در کاشان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: ثبت نام دوره های کشوری تربیت مربی تدبّر در قرآن کریم در قالب طرح ملی ‹‹اولوالالباب›› به همت این مؤسسه برای نخستین بار در شهرستان کاشان برگزار می شود.
حجت الاسلام مجتبي حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تدبر، تقویت ایمان و عمل به به قرآن و سیره اهل بیت، زمینه سازی توسعه و گسترش تدبر در قرآن و سیره، تربیت مدرس برای تأمین بخشی از نیازهای حوزه های علمیه و مراکز و مؤسسات قرآنی، ترویج نگاه تدبری به سیره اهل بیت و انبیای عظام از جمله اهدافی است که برای این طرح در نظر گرفته شده است.  

 

وی همچنین، نیاز محوری و پاسخ به خلأهای علمی و پژوهشی‌ جامعه در حیطه قرآن با رویکرد تدبری، توجه جدی به دو بعد استفاده و افاده برای فراگیران، اساتید حوزه علمیه، دانشجویان و فعالان قرآنی، تربیت نیرو با دغدغه ایمان افزایی در جامعه را از اصول حاکم بر این طرح دانست.

 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به این که این طرح در سه ماهه پاییز برگزار خواهد شد افزود: اعتقاد و التزام عملی به جمهوری اسلامی ایران و نظام و ولایت فقیه، برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و داشتن حداقل 35 سال سن از شرایط عمومی برای ثبت نام در این دوره است.

 

مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان، در ادامه اتمام سطح دو حوزه و یا اتمام فعالیت های قرآنی با مدرک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا سازمان تبلیغات اسلامی و یا اتمام کارشناسی رشته علوم و حدیث و قبولی در آزمون شفاهی و مصاحبه را از جمله شرایط ثبت نام در این دوره اعلام کرد.

 

وی یاد آور شد: این دوره از سوی مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان و با همکاری مؤسسه تدبر در قرآن و سیره و اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور همراه با اعطای گواهینامه رسمی به شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به این که این دوره در دو بخش نظری و عملی نظری برگزار می شود یاد آور شد: علاقه مندان به شرکت در این طرح تا 25 شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات