۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۸۲۹۶۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت گزاری صادقانه به مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت صادقانه به مردم در نظام اسلامی هستند، گفت: این شهدای بزرگوار نمونه بارز خادمان امین مردم و مدیران وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه تمام وجود و آگاهی خود را وقف مردم کردند.
رييس اداره تبليغات اسلامي نور

حجت الاسلام علی آزادیان، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت به مردم است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور تصریح کرد: در هفته دولت مجموعه اصحاب دولت با نگاهی اجمالی به ساز و کارهای خود به شناسایی راه های بهینه سازی رفتار سازمانی خود می پردازند و با تعیین مدیران و کارکنان نمونه و تقویت انگیزه ها برای کار بهتر براساس وجدان کاری بدنه عملکردی خود را تقویت می کنند.

 

وی با بیان این که مدیران نظام اسلامی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: هفته دولت هفته تجلیل از این شهیدان بزرگ است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی از صفات بارز انسانی چون تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت تمام تلاش خود را به بهترین نحو ممکن در راه اسلام و انقلاب به کار گرفتند.

 

حجت الاسلام آزادیان با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت صادقانه به مردم در نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: این شهدای بزرگوار نمونه بارز خادمان امین مردم و مدیران وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه تمام وجود و آگاهی خود را وقف مردم کردند.

 

وی با بیان این که دولتمردان باید خدمات نظام اسلامی را به خوبی برای مردم تبیین کنند، ادامه داد: هفته دولت نباید تنها برای تبلیغ یک جناح و یا گروه خاصی باشد بلکه باید خدمات ارزشمند نظام در سه دهه اخیر را برای مردم بازگو کرد.

 

حجت الاسلام آزادیان با اشاره به این که خدمات نظام اسلامی در 36 سال اخیر به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: امروز در سایه نعمت با برکت انقلاب اسلامی ملت ایران در جایگاه بسیار ارزشمندی در منطقه و جهان برخوردار هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: رویکرد دولت در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی جامعه باشد و تلاش کند تا از ظرفیت های موجود در راستای پیشرفت و توسعه نظام اسلامی بهره گیری کند.

 

وی با بیان این که دولت به عنوان خدمت گذار مردم است که باید در این راستا کوشا باشد، گفت: دولت باید با اتکا به سرمایه های انسانی و سایر منابع در جهت تحقق رفاه عمومی و حرکت جامعه در مسیر رشد و تعالی حرکت کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارایی و و ناتوانی نظام اسلامی آشکار شود.

 

حجت الاسلام آزادیان با تاکید بر این که هفته دولت هفته مجموعه حاکمیت نظام اسلامی است، گفت: این هفته فرصت خوبی است تا برای نقد و اصلاح عملکردها تلاش شود که باید از همه ظرفیت ها برای پیشرفت نظام اسلامی استفاده کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دولتمردان باید تلاش کنند تا با عزمی والا در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه گام بردارند و عدالت محوری و ترویج رفاه و آسایش عمومی به عنوان امری مهم و ضروری مورد توجه باشد.

 

وی با بیان این که مدیران نظام اسلامی باید از فرصت خدمت گزاری استفاده شایسته ای داشته باشند، گفت: خدمت گذاری به مردم باید ظرفیتی برای تحقق رضایت مردمی و خداوند متعال باشد که ثمرات و برکات گرانقدری در آن وجود دارد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با اشاره به این که رفع دغدغه های مردمی اصلی اساسی و ضروری است، افزود: مردم ما در همه عرصه های نظام اسلامی حضوری پرشور و گسترده دارند و شایسته بهترین کارها و خدمات هستند./950/ت302/ب4

ارسال نظرات