۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۸۳۲۶۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

تاریخ آمریکایی ها علیه ملت ایران همواره با توطئه و نیرنگ همراه بوده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه از لبخند های آمریکایی ها شاد و خوشحال نخواهند شد، گفت: عملکرد آمریکایی ها در سه دهه اخیر همواره با توطئه و نیرنگ علیه ملت ولایت مدار ایران اسلامی همراه بوده است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مدیران و مسؤولان شهرستان محمود آباد با بیان این که سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشا و اثربخش است، گفت: تدابیر ارزشمند رهبری معظم انقلاب باید مورد بررسی عمیق قرار گیرد تا بتوانیم از آن بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که مقام معظم رهبری همواره تحلیل واقعی و مستند در خصوص مسائل کشورهای اسلامی و توطئه های غرب دارند، افزود: همگان باید تلاش کنیم تا رهنمودهای رهبری انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهیم که ثمرات و برکات گرانقدری دارد.

 

وی با تاکید بر این که طرح شفاف و بدون ملاحظه دیدگاه های نظام جمهوری اسلامی افق جدیدی از تحرکات فرهنگی و جهادی را در منطقه ایجاد می کند، گفت: افشای فتنه های دشمنان اسلام، ضرورت هوشیاری دنیای اسلام و کشورهای محور مقاومت و هشدار به کشورهای منطقه برای پرهیز از اجرای برنامه های دشمنان از نصایح مشفقانه رهبری معظم انقلاب است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: نظام اسلامی به ایستادگی در برابر توطئه های آمریکا و ایادی استکبار جهانی می پردازد که باید بدانیم ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آمریکا به دنبال راهبردی برای نفوذ به کشور است، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با نفوذ فرهنگی برای استحاله جبهه انقلابی گام بردارند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: ایران اسلامی راه های نفوذ آمریکا در کشور را مسدود می کند و موضوع توافقات هسته ای سبب نمی شود که نظام اسلامی از آمریکا و توطئه های آن غافل شود.

 

وی با بیان این که همگان باید بدانند دشمن کارش در مسیر دشمنی است و تلاش های ایادی استکباری این امر را نشان داده است، گفت: چراغ سبز نشان دادن های حداقلی نباید ما را از دشمن شناسی و بصیرت در کشف مسیر دشمنی بر حذر دارد و باید تلاش کنیم تا ذوق زده بعضی از اقدامات تسکینی نشویم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: تجربه برخورد با انقلاب های مردمی در دنیا از سوی  قدرتمندان جهانی نشان داده است با ادعای دوستی به دروازه اصلی مقاومت نزدیک می شوند تا بتوانند اهداف و منافع خود را اجرایی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ملاک های ابلاغی و هشداری مقام معظم رهبری باید به بهترین نحو ممکن پیگیری شود، گفت: ذوق زندگی نباید ما را از فتنه ها و دسیسه های دشمنان غافل کند که باید همواره بدانیم آمریکا دشمن نظام اسلامی است.

 

امام جمعه محمودآباد افزود: آمریکا در دشمنی و سنگ اندازی خود تعارفی ندارد و به طور یقین پای توافقی را امضا می کند که نهایت بهره برداری و استفاده را برای او دارا باشد که همگان باید در این عرصه هوشیاری و دقت لازم را داشته باشند.

 

وی با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار می دهد، گفت: همگان باید تلاش کنند تا با آگاهی و هوشیاری در مسیر بهره گیری از تدابیر ارزشمند ولایت فقیه و ترویج ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی گام بردارند.

 

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تقویت وحدت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند توافق هسته ای نباید موجب دودستگی و تفرقه در کشور شود، بلکه همه گروه های سیاسی باید با حفظ وحدت و همدلی مانع تحقق توطئه های دشمنان شوند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه از لبخند های آمریکایی ها شاد و خوشحال نخواهند شد، گفت: عملکرد آمریکایی ها در سه دهه اخیر همواره با توطئه و نیرنگ علیه ملت ولایت مدار ایران اسلامی همراه بوده است./950/پ202/ب4

ارسال نظرات