۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۲۸۳۳۳۷

بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور خادمان رضوی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در آذربایجان‌شرقی، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور خادمان حرم رضوی در تبریز برگزار شد.
مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با حضور خادمان حرم رضوی در تبریز همراه بود، اظهار داشت: شهدا وارثان اهل بیت هستند و همواره راهشان ادامه خواهد یافت.

 


وی با اشاره به این که فرهنگ شهادت هنوز در جامعه ما جاریست، خاطرنشان کرد: هنوز رزمندگان دیگری هستند که حاضرند برای دفاع از ولایت از جان خود بگذرند، دشمنان اسلام و تشیع بدانند که خون شیعه با شنیدن نام امام حسین(ع) غلیان می کند و تا نابودی تکفیری‌ها آرام نمی گیرد.

 


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم در کشور گفت: امروز رسالت بزرگی بر عهده داریم و همچنان شیعه خون می دهد و آنهایی که ادعا دارند عاشق ولایت هستند، کجایند. امروز اسلام و تشیع نیازمند مجاهدانی است که برای دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت جان خود را نثار کند.

 


گفتنی است، در این مراسم که با مداحی و مولودی خوانی از سوی خادمان رضوی همراه بود از خانواده های شهیدان عبدالهی، بیضایی، حامد جوان، کنعانی، علیپور و تنی دیگر از شهدای مدافع حرم در جنگ با داعش در کشورهای عراق و سوریه تجلیل شد.

 


بنابر این گزارش، امروز زندانیان جرایم غیر عمد  تبریز نیز که به خاطر حوادثی ناخواسته در پشت میله های زندان گرفتار شده اند و یا زندانیانی که به خاطر عدم قدرت پرداخت دیه در زندان هستند امروز میزبان کاروان زیر سایه خورشید بودند و خادمان آن امام همام مهربانانه با آلام زندانیان شریک شدند.

 


همچنین کاروان زیر سایه خورشید امروز با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از بیماران بستری شده در دو بخش این بیمارستان عیادت کردند. دکتر سیامک کاشفی، مدیر بیمارستان امام رضا (ع) تبریز در این دیدار حضور کاروان رضوی را یک فرصت ارزشمند معنوی برای بیماران و کادر این مرکز برشمرد.

 


کاروان رضوی با حضور در بیمارستان شهید قاضی طباطبایی نیز از بیماران این مراکز درمانی عیادت کردند. کاروان زیر سایه خورشید در جمع کودکان سرطانی بیمارستان کودکان تبریز نیز حضور یافته و از آنان عیادت کردند. کاروان رضوی با حضور در بیمارستان کودکان شهر تبریز به عیادت این بیماران رفتند و با اهدای یادگاری و تبرک پرچم رضوی برای شفای بیماران دعا کردند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات