۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۸۳۵۵۷
به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا؛

ویژه برنامه مهرهشتم در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه ای با عنوان «مهرهشتم» به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد.
ميلاد امام رضا ع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه برنامه مهر هشتم به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) بعدازظهر امروز چهارشنبه چهارم شهریور ماه در فرهنگسرای شفق برگزار شد که در این برنامه از خادمین مساجد محله یوسف آباد تجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم گروه جمع خوانی «مهر ولایت» از حرم شاه عبد العظیم حسنی به مداحی امام رضا (ع)، امام علی (ع) و امام زمان (عج) پرداختند.

 

رحمانی پناه، دبیر شورای فرهنگی محله یوسف آباد، در این مراسم ضمن تبریک هفته کرامت، هفته مساجد و روز پزشک گفت: شاخص همه پزشک ها، علی بن موسی الرضا (ع) و شفای ایشان راه درمان هر دردی است.

 

دبیر شورای فرهنگی شهرداری محله یوسف آباد در ادامه روایتی از شیخ مرتضی حائری را بعد از وفات ایشان و ملاقات با امام رضا (ع) بازگو کرد و گفت: حاج مرتضی حائری و آیت الله مرعشی که هر کدام هفتاد مرتبه به زیارت امام رفته بودند با یکدیگر قرار می گذارند که هر کدام که زودتر از دنیا رفت به خواب دیگری بیاید و شب اول قبر را روایت کنند.

 

وی افزود: وقتی شیخ مرتضی حائری از دنیا می رود به خواب آیت الله مرعشی می آید و می گوید امام رضا(ع) در شب اول قبر به پیشواز ایشان می رود و دستی بر شانه او می گذارد و به او می گوید نترسد و به ملائک می گوید که این شخص از زائران من بوده است.

 

رحمانی پناه در ادامه صحبت‌های خود گفت: سپس امام رضا(ع) به شیخ می گوید که تو هفتاد مرتبه به دیدن من آمدی و من نیز هفتاد مرتبه تو را ملاقات خواهم کرد.

 

شایان ذکر است که مولودی خوانی به مناسبت ولادت امام رضا(ع)، تجلیل از ورزشکارن و جامعه پزشکی محله یوسف آباد و اجرای مسابقه با حضور شهردار و امام جماعت مسجد یوسف آباد تهران حجت الاسلام سپهری از دیگر برنامه های این مراسم بود./818/پ202/ح

ارسال نظرات