۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۸۳۶۵۲
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی:

اجرای طرح تحول نظام سلامت از موفقیت های مهم دولت یازدهم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی یکی از موفقیت های دولت یازدهم را اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت و رضایت خوب مردم از کاهش هزینه‌های بیمارستانی و کیفیت بخشی به حوزه خدمات در این بخش، از برجستگی‌های دولت یازدهم است.
نماينده بابل در مجلس

حسین نیازآذری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با  گرامیداشت هفته دولت، گفت: هفته دولت یادآور نام و یاد دو دولتمرد صدیق، متعهد و پرتلاش است که خدمت های صادقانه آنها همواره در ذهن ملت ما ماندگار گردید.

 

وی فضای مجلس شورای اسلامی را فضای کمک به دولت برای رفع مشکلات مردم دانست و افزود: تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای کمک به دولت و رفع مشکلات آنها است زیرا ماحصل این همراهی منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند، می شود.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت، حل مشکلات اقتصادی را مهم‌ترین وظیفه دولت در این ایام بیان و تصریح کرد: اشتغال و رفع معضل بیکاری، افزایش تولید داخلی و رونق صادرات مهم‌ترین نیاز جامعه امروز و اصلی‌ترین وظیفه دولت است.

 

وی ادامه داد: فرصت خدمت رسانی به مردم زیاد نیست و از این رو با کاری جهادی و استفاده بهینه از لحظه لحظه ایام خدمت، می‌توان کاری ماندگار و نامی نیک را از خود بر جای گذاشت.

 

نیازآذری توجه به ازدواج جوانان و بسترسازی برای این امر مهم را از دیگر وظیفه دولت عنوان و خاطرنشان کرد: اگر مدیریتی مناسب در حوزه  ازدواج جوانان از سوی دولت صورت نگیرد، این امر در آینده به چالشی مهم برای کشور در ابعاد مختلف از جمله در حوزه امنیت تبدیل می شود.

 

وی با بیان این مطلب که توجه دولت برای مهار تورم نباید به بسته شدن فضای رونق کسب و کار شود، اظهار داشت: امروز نیازمند مناسب‌سازی فضای سرمایه گذاری تولید محور، هدایت سرمایه های مردمی و توجه به فضای کسب و کار از سوی دولت هستیم.

 

نماینده بابل یکی از موفقیت های مهم دولت یازدهم را اجرای طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت و رضایت خوب مردم از کاهش هزینه های بیمارستانی و کیفیت بخشی به حوزه خدمات دراین بخش، از برجستگی های دولت یازدهم است.

 

وی با تقدیر از تلاش دولت  در عرصه سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای، گفت: حمایت همه جانبه مقام معظم رهبری، ملت و دیگر مسئولان نظام  از تیم مذاکره کننده هسته ای منجر به دفاع قاطع از حقوق به حق مت ایران در مساله ی هسته ای توسط دولت شد.


نیازآذری با انتقاد از عدم اجرای پروژه کنار گذر جنوبی بابل، تصریح کرد: پروژه کنار گذر جنوبی بابل به طول17 کیلومتر بعد از گذشت سالها از عدم اتمام آن، به پروژه ای تاریخی برای مردم این شهر تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی به وعده های های خود برای اجرای این پروژه عمل نکرد و این طرح امروز به صورت نیمه کاره رها شده است.

 

نماینده بابل با بیان این مطلب که انتقاد امام جمعه و دیگر مسئولان در این خصوص انتقاد به حقی است، تاکید کرد: عدم تزریق اعتبار لازم پروژه کنار گذر جنوبی بابل از سوی وزارت مسکن و شهرسازی و نیمه کاره رها شدن آن توسط پیمانکار، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است و این مساله با جدیت از سوی نمایندگان بابل در مجلس دنبال می شود./1313/ت302/ح

ارسال نظرات