۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۸۳۷۰۹
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

سطح معرفت دینی و بصیرتی پرسنل نیروی انتظامی ارتقا یابد

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اگر قضات در جامعه ضعیف باشند جامعه متضرر می‌شود، اما اگر پلیس ضعیف باشد، جامعه درهم می‌شکند.
حجت‌الاسلام اسلام غلامي، رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام اسلام غلامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول عقیدتی سیاسی پلیس آذرشهر اظهار داشت: تقویت باورهای دینی و بصیرت بخشی به فرماندهان، پرسنل و خانواده های کارکنان نیروهای انتظامی از جمله اهداف این نهاد است.

 


حجت الاسلام غلامی با تأکید بر لزوم آگاهی نیروی انتظامی از مسایل مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های بصیرت و تقویت ایمان و تقوای کارکنان از اولویت برنامه های عقیدتی سیاسی است. بهترین روش برای عبور از توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب حرکت در مسیر ولایت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

 


وی با بیان این‌که نظم و امنیت موجود کشور را در سایه همکاری مطلوب پرسنل نیروی انتظامی با فرماندهی و تعامل درون سازمانی بوده است، گفت: اکنون در سایه تلاش فعالان نیروی انتظامی، مردم با احساس امنیت بیشتر و اطمینان خاطر به زندگی خود ادامه می دهند و پلیس به عنوان یار و یاور مردم برای استقرار امنیت همت دارد.

 


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با استناد به آیات قرآن کریم هدف از رسالت انبیا را هدایت و راهنمایی بشر دانست و اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «ای پیامبر من تو را به سوی مردم فرستادم تا به عنوان شاهد، بشارت دهنده، نذیر و هدایتگر مردم را به راه سعادت هدایت کنی.»

 


حجت الاسلام غلامی با اشاره به حساسیت کار پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: اظهار نظر کارکنان انتظامی در پرونده‌های قضایی در صدور حکم موثر است، از این رو باید کارکنان انتظامی در درج نظر، خدا را در نظر بگیرند. اگر قضات در جامعه ضعیف باشند جامعه متضرر می‌شود، اما اگر پلیس ضعیف باشد، جامعه درهم می‌شکند.

 


وی با تأکید بر این‌که پلیس ابتدا خود باید عامل به توصیه‌ها و رفتارهای ایمنی باشد، ادامه داد: عقیدتی سیاسی و حفاظت در نیروی انتظامی دو بالی هستند که صیانت کارکنان انتظامی را بر عهده دارند و اگر پلیس از هر لحاظ تقویت شود، اما از بعد معنوی ضعیف باشد شکست خواهد خورد.

 


گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های حجت‌الاسلام محمدی‌نسب تقدیر و حجت‌الاسلام حسین اسدی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان آذرشهر معرفی شد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات