۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۸۴۰۷۰

ترجمه چینی صحیفه سجادیه رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ جامعة المصطفی امسال با حضوری فعال در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب چین، برای نخستین بار ترجمه چینی صحیفه سجادیه را رونمایی کرد.
ترجمه چيني صحيفه سجاديه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب چین با مشارکت بیش از 2 هزار و 270 ناشر داخلی و خارجی از 82 کشور  و نیز حضور پررنگ جامعه المصطفی العالمیه در شهر پکن در حال برگزاری است و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه امروز با حضور معاون نخست وزیر چین خانم «لیوین دون» افتتاح شد.

بنابر اعلام مسئولان نمایشگاه 1305 ناشر خارجی در نمایشگاه امسال شرکت نموده و ناشران دیجیتال نیز آثار خود را عرضه می‌کنند.

جامعة المصطفی در این نمایشگاه، با بیش از 100عنوان کتاب در موضوعات علوم قرآن و حدیث، معارف اسلامی، فقه، فلسفه، تاریخ و سیره اهل بیت(علیهم السلام) و... به زبان‌های چینی، عربی و انگلیسی مشارکتی فعال داشته است.

خاطرنشان می‌شود؛ جامعه المصطفی امسال برای اولین بار ترجمه چینی صحیفه سجادیه را رونمایی نمود که مورد استقبال دانشمندان و فرهیختگان اسلامی و ائمه جماعات مسلمانان چین قرار گرفته است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب چین از 4 تا 8 شهریورماه در شهر پکن برپا است و غرفه ایران در این نمایشگاه در سالن E2 واقع شده که جامعة المصطفی، مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و الهدی نیز در آن حضوری فعال دارند./1325/د102/ی

ارسال نظرات