۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۰۹۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

اقتصاد مقاومتی راه نفوذ دشمن را می‌بندد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر هجمه های اقتصادی دشمن مصون می دارد، گفت: اگر می خواهیم از نفوذ اقتصادی دشمن به کشور جلوگیری کنیم باید اقتصاد مقاومتی در همه بخش های کشور اجرایی شود.
عکسي از اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام علی اکبر مفیدی، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مدیران شهر چمستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهدای بزرگوار در مسیر ارزشمند خدمت گذاری قرار گرفتند که سبب شد تا ماندگار شوند.

 

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر خدمت رسانی صادقانه و عادلانه را سرلوحه امور خود قرار دادند، بیان داشت: پست و مقام نتوانست این شهدای بزرگوار را اسیر خود کند که در مسیر خدمت گذاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که شهیدان رجایی و باهنر در راه اسلام و اهداف والای خود تلاش کردند، تصریح کرد: این شهدای بزرگوار هیچ گاه حب پست و ریاست نداشتند و همواره تلاش کردند تا در عین سادگی به مردم خدمات ارزشمندی ارائه دهند.

 

حجت الاسلام مفیدی خاطرنشان کرد: مدیران سیره شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی عملی خود قرار دهند که می تواند نقش بسزایی در راستای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: انفجار دفتر نخست وزیری از سوی منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر نشانگر این است که ملت عزیز ما از ناحیه ترور و تروریست لطمه های بسیاری خورده است و مردم ایران اسلامی حدود هفده هزار شهید ترور را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: کشورهایی که ادعای ضدیت با تروریسم دارند میزان شهدای ترور نظام اسلامی آیینه ای در برابر ادعای باطل آنان است.

 

حجت الاسلام مفیدی با بیان این که ادعا کنندگان مقابله با تروریسم دروغ گو هستند که همواره در راستای تحقق اهداف و منافع خود گام برمی دارند، گفت: ایران اسلامی بیشترین ضربه ها را از موضوع ترور دیده است که هفده هزار آلاله خونین در این عرصه به شهادت رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در کنار موضوع ترور در دفاع مقدس، راه انقلاب و مواجهه با دشمنان نظام اسلامی شهیدان بسیاری داده است که فرهنگ شهادت طلبی به نحوی شایسته در کشورمان حکفرما است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قرار دارد، گفت: مردم ما همواره در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی حضور دارند و پیرو واقعی آرمان های انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام مفیدی با اشاره به این که بهره گیری از فرهنگ شهادت طلبی عاملی برای عظمت و اقتدار نظام اسلامی است، افزود: تروریسم کار آمریکا است که در دامان آمریکا و ایادی استکبار جهانی پرورش و رشد پیدا می کند.

 

وی با تاکید بر این که نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری می تواند ثمرات و برکات گرانقدری برای نظام اسلامی داشته باشد که باید از آن بهره گیری کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: تحقق همدلی و همزبانی می تواند نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد که باید از آن بهره گیری کنیم.

 

حجت الاسلام مفیدی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمن برای نفوذ سیاسی و اقتصادی در کشور اشاره کرد و با بیان این که وحدت و همدلی دولت و مردم راه نفوذ سیاسی دشمن را می بندند، بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی باید در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص می کنند گام بردارند.

 

وی همچنین به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه آن طور که شایسته بود سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در کشور به خوبی اجرایی نشد، خاطرنشان کرد: دولت باید این سیاست های ابلاغی را به خوبی در جامعه اجرایی کند تا شاهد رشد و بالندگی کشور باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر هجمه های اقتصادی دشمن مصون می دارد، بیان داشت: اگر می خواهیم از نفوذ اقتصادی دشمن به کشور جلوگیری کنیم باید اقتصاد مقاومتی در همه بخش های کشور اجرایی شود./950/پ202/ب4

ارسال نظرات