۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۸۴۳۹۷

اخبار کوتاه غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ برگزاری گفتمان دینی در شهرستان سرپل ذهاب، برپایی کرسی های تلاوت در شهرستان جوانرود و برگزاری آیین گرامیداشت سه عالم جلیل القدر شهرستان هرسین عناوین اخبار کوتاه از غرب کشور است.
اخبار کوتاه

حجت‌الاسلام محمد مهدی مرادی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری گفتمان های دینی در این شهرستان خبر داد و عنوان داشت: گفتمان های دینی با موضوعات مختلف در راستای تقویت فرهنگ اسلامی در حال برگزاری است.


حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: قطعأ برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی در مدارس، دانشگاه ها، مساجد به صورت حضوری و چهره به چهره می تواند مسیر روشن را به جوانان و نوجوانان نشان دهد و سبب تربیت اخلاقی و اسلامی در آن ها گردد.


وی در پایان با تشریح برنامه های گفتمان های دینی بیان داشت: خوشبختانه بیش از 7500 نفر شامل برادران و خواهران در همایش های حجاب و عفاف، بصیرت دینی، پیروی از ولایت فقیه و موارد دیگر شرکت کرده اند.

 

برگزاری کرسی های تلاوت در شهرستان جوانرود

حجت‌الاسلام مختارکرمی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود از برپایی محافل انس با قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: انس با قرآن کریم جوانان و نوجوانان را از آسیب های اجتماعی محفوظ می دارد.


وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان جوانرود سعی کرده ایم که حمایت بیشتری از مؤسسات و خانه های قرآنی صورت گیرد تا بتوانیم زمینه های ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی را در جامعه ایجاد کنیم.


حجت الاسلام کرمی به حضور بانوان در برگزاری محافل انس با قرآن اشاره و خاطر نشان کرد: عمل به رهنمودهای قرآن و الگو قرار دادن حضرت فاطمه الزهرا (س) توسط بانوان سعادت دنیا و آخرت را نصیب آن ها خواهد کرد.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود در پایان بیان داشت: محافل انس با قرآن و کرسی های تلاوت با حضور قاریان ممتاز و برجسته کشوری برگزار شد.

 

برپایی آیین گرامیداشت سه عالم جلیل القدر شهرستان هرسین
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت سه عالم والامقام و جلیل القدر شهرستان هرسین با حضور علما، روحانیان و طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.


گفتنی است آیین گرامیداشت به یاد حضرات آیات شیخ فرج الله کاظمی (ره)، محمد حسن حجتی (ره) و سید محمد نجفی اصفهانی (ره) در مسجد مصلی شهرستان هرسین برگزار شد.


لازم به ذکر است آیت الله آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و سایر علما در آیین بزرگداشت حضور داشتند./857/پ203/ب4

ارسال نظرات