۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۸۴۸۰۱

دوره دانش افزایی ویژه اساتید منتخب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان از برگزاری دوره دانش افزایی ویژه اساتید منتخب حوزه علمیه خوزستان با موضوع پژوهش محوری در شهر مقدس قم خبرداد.
دوره دانش افزايي ويژه اساتيد منتخب حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی ویژه اساتید منتخب حوزه علمیه خوزستان ابراز داشت: این دوره از تاریخ 30 مردادماه آغاز و تا 2 شهریورماه سال جاری ادامه داشت.

 

وی ادامه داد: در این دوره اساتید منتخب حوزه های علمیه خوزستان جهت این دوره به قم اعزام شدند؛ اساتید منتخب از سوی مدیران تعیین و در آخر به معاونت پژوهش حوزه های علمیه خوزستان معرفی شدند.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان با اشاره به این که در این دوره 25 نفر از اساتید منتخب حوزه علمیه خوزستان معرفی شدند، ادامه داد: ارتقای سطح علمی اساتید در زمینه تعلیم و تربیت طلاب، تسهیل در فرایند یادگیری طلاب و تقویت روحیه آنان از اهداف برگزاری این دوره بود.

 

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با بیان این که اساتید این دوره از شهر مقدس قم هستند، گفت: باتوجه به رشد روز افزون حوزه های علمیه و استقبال جوانان، در این راستا بایستی آمار اساتید و پذیرش طلاب نخبه افزایش پیدا کند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که آموزش پژوهش محور، از محورهای این دوره است، ادامه داد: در این دوره اساتید با منابع مرتبط با هر کتاب و روش جدید تدریس آشنا می شوند که بتوانند مطالب آموزشی را با کیفیت بالا به طلاب منتقل کنند.

 

وی با اشاره به محتویات دوره دانش افزایی ویژه اساتید منتخب حوزه علمیه استان ادامه داد: مهارت های عمومی، تدریس ادبیات عرب و تدریس فقه و اصول از محتویات این دوره بود.

 

حجت الاسلام افضلی یادآور شد: دوره دانش افزایی ویژه اساتید منتخب حوزه علمیه خوزستان در اردوگاه یاوران مهدی(عج) جنب مسجد مقدس جمکران برگزار شد./9453/ت302/ب4

ارسال نظرات