۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۸۵۳۶۳
مسؤول بسیج جامعه زنان کشور:

حضور فعال بسیجیان زن در جامعه تأثیر بسزایی در ارتقاء فرهنگ اسلامی دارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان کشور گفت: صالحین و دختران امروز باید منشأ عمل و حضور در جامعه باشند، حضور فعال بسیجیان زن می‌تواند تأثیر بسزایی در ارتقاء فرهنگ اسلامی در جامعه و نیز مقابله با دسیسه‌های دشمن داشته باشد.
مينو اصلاني، رييس سازمان بسيج جامعه زنان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مینو اصلانی، مسؤول بسیج جامعه زنان کشور امروز جمعه 13 شهریور در دومین نشست سرمربیان شجره طیبه صالحین که در تالار شیخ صدوق واقع در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، برگزار شد گفت: سال جاری به نام بانوی شهیده طیبیه واعظی نامیده شده است که حاکی از ایستادگی و شجاعت این شهیده بزرگوار است.

 

وی افزود: به همت بسیجیان در چند سال اخیر شهدای شاخص به صورت چهره معرفی می‌شوند و آن سال به نام آنان نامیده می‌شود.

 

اصلانی تصریح کرد: زمانی که دشمن درصدد خوب جلوه دادن رژیم پهلوی بود این شهیده که شهید شکنجه رژیم پهلوی است سبب رسوایی دروغ بزرگ دشمنان شد.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: ما در حلقه‌های صالحین بسیج باید این شهدا را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم تا به این وسیله رژیم پهلوی را رسوا شود.

 

وی با اشاره به عفت و حجاب زنان در کشور گفت: ما باید برای عفت و حجاب زنان در کشور تلاش کنیم و در راستای اقتصاد مقاومتی با ایجاد مشاغل خانگی و استفاده از کالاهای داخلی و ملی برای زنان خود نیز ایجاد اشتغال کنیم.

اصلانی عنوان کرد: امروزه اشتغال زنان همان چیزی است که سازمان ملل تعریف می‌کند که زنان به صورت دائمی و طولانی به شغل‌هایی در بیرون از خانه مشغول شوند که کشور ما در لیست اسامی زنان شاغل جزء  آخرین کشورها است.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور ابراز داشت: نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند که نقش همسری و مادری از مهم‌ترین نقش‌های آنان است، رهبر معظم انقلاب فرمودند ما با شغل زنان مشکلی نداریم اما نباید از وظیفه اصلی خود باز بمانند.

 

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب درباره نشاط جوانان کشور گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان سعی دارند بگویند جوانان ما نشاط ندارند در حالی که جوانان ما بانشاط‌تر از جوانان جهان است، در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر خودکشی بسیار کمتر است، امروز بسیج و حلقه صالحین باید تلاش کنند تا دختران ما در جامعه با شور و نشاط حضور داشته باشند.

 

اصلانی با اشاره به شبکه‌های اجتماعی سالم و اینترنت پاک اظهار داشت: بسیج و حلقه‌های صالحین باید در راستای فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی سالم و اینترنت پاک تلاش کنند و آن را از مسؤولان اجرایی درخواست کنند.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: صالحین و دختران امروز باید منشأ عمل و حضور در جامعه باشند حضور فعال بسیجیان زن می‌تواند تأثیر بسزایی در ارتقاء فرهنگ اسلامی در جامعه و نیز مقابله با دسیسه‌های دشمن داشته باشد./807/202/ب2

ارسال نظرات