۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۸۵۴۲۰
مسؤول بسیج جامعه زنان کشور:

بسیجیان باید بیش از سایرین متمسک به قرآن و اهل‌بیت باشند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان کشور گفت: امروز بسیجیان باید متمسک به قرآن و اهل بیت(ع) شوند زیرا بزرگان و اولیا فرموده‌اند بسیجیان باید بیش از همه به این دو گوهر متمسک شوند.
مينو اصلاني،‌ رييس بسيج جامعه زنان کشور

مینو اصلانی، مسؤول بسیج جامعه زنان کشور در حاشیه دومین نشست سرمربیان شجره طیبه صالحین که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: یکی از اهداف اصلی این همایش گردهم آیی سرمربیان حوزه تربیتی و معرفتی است که هر یک در وظایف خود به صورت یک شبکه تربیتی بسیار جامع عمل می‌کنند.

 

وی افزود: امروز ما افتخار این را داریم تا بتوانیم از سوی همین سرمربیان، دختران جوان و همه زنان ارزشمندی که در بسیج سازماندهی می‌شوند را تحت پوشش معارف معرفتی و تربیتی قرار دهیم.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: سرمربیانی که امروز در این همایش شرکت کرده‌اند در واقع افراد کلیدی و سرشاخه‌های اصلی معرفتی و تربیتی در حوزه‌های بسیج کل کشور هستند.

 

اصلانی با اشاره به برپایی همایش در طی سال جاری گفت: ما سعی داریم در طی سال جاری حداقل دو یا سه مرتبه سرمربیان  را دعوت کنیم که با تبادل نظر و تجربیات و ارائه آخرین مباحث حوزه تربیتی آنها بتوانیم راهکارهای مناسب را ارائه دهیم.

 

وی با اشاره به تبیین اهداف پیش روی سرمربیان، ابراز داشت: هدف از این همایش تبیین اهداف پیش رو و بررسی وضعیت موجود در حوزه تربیت و معرفتی است.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور عنوان کرد: در این همایش هماهنگی و هم افزایی و بررسی راهکارهای تربیتی و معرفتی در شجره طیبه صالحین مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با برنامه‌های پیش رو و ارایه راهکارهای جدید در حوزه‌های معرفتی و تربیتی سرمربیان بتوانند به خوبی ایفای نقش کنند.

 

اصلانی بیان داشت: ما در بسیج جامعه زنان 110 هزار حلقه صالحین داریم که هر یک از این حلقه‌ها 110 هزار سرگروه دارند که هر 22 سرگروه‌ها در واقع یک مربی دارند که همین‌طور به صورت خوشه ای و شبکه ای این عزیزان به تعلیم مباحث معرفتی و تربیتی می‌پردازند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان باید متمسک به قرآن و اهل بیت(ع) شوند زیرا بزرگان و اولیا فرموده‌اند بسیجیان باید بیش از همه به این دو گوهر متمسک شوند./807/302/ب2

ارسال نظرات