۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۸۵۵۱۸
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

هتک حرمت به شهدا نشان از مخالفت برخی ها با نظام اسلامی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هتک حرمت به شهدا نشان از مخالفت برخی ها با نظام اسلامی دارد، گفت: این هتک حرمت‌ها نشان از ضعف و زبونی افرادی دارد که با موفقیت و پیشرفت امت حزب‌الله و خانواده‌های ایثارگران و شهدا مخالف هستند و این مخالفت خود را با تخریب و توهین اعلام می‌کنند.
پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به توهین صورت گرفته به ساحت مقدس شهدای کوهسنگی گفت: این هتک حرمت ها نشان از ضعف و زبونی افرادی دارد که با موفقیت و پیشرفت امت حزب الله و خانواده های ایثارگران و شهدا مخالف هستند و این مخالفت خود را با تخریب و توهین اعلام می کنند.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی‌ها نسبت به ضعف در ایراد به عرصه‌های موفقیت آمیز حزب الله، اقدام به حملات و رفتارهای غیر منطقی کرده و کار را به سمت تخریب شخصیت‌ها و توهین به ساحت مقدس شهدا سوق می دهند؛ این‌گونه رفتارها در صدر اسلام هم مشاهده می شد و وقتی منافقین نمی توانستند در برابر عظمت و موفقیت های رسول خدا(ص) ایستادگی کنند، اقدام به توهین و تخریب می‌کردند.

 

گفتنی است، یکی از جمعیت دوست‌داران توسعه مشهد در بخشی از سخنان خود در نشست خبری گفته بود، ما باید فرهنگی را در شهرداری به وجود بیاوریم که پارک ملی‌مان یعنی کوهسنگی را گورستان نکنند! به همین سبب مردم مشهد در اعتراض به این هتک حرمت روز گذشته در محل پارک کوهسنگی اجتماع کردند./864/303/ب2

ارسال نظرات