۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۸۵۶۰۹
دبیر ستاد اقامه نماز شهرضا:

حضور مدیران در نمازهای جماعت، باعث ترویج این فرضه در ادارات خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز شهرضا کمبود اعتبارات را یکی از علل عدم موفقیت طرح های فرهنگی برشمرد و گفت: امروز فرهنگ در دراز مدت به ثمر می نشیند و تأثیر آن در بلند مدت نمایان می‌شود بنابراین باید از صرف هزینه در امور فرهنگی نگران نباشیم.
حجت الاسلام محمد حسين جعفري شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین جعفری دبیر ستاد اقامه نماز شهرضا عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان حضور مدیران در نمازهای جماعت را زمینه ساز ترویج این فریضه الهی در ادارات دانست و تصریح کرد: با توجه به نقش الگویی مدیران در محیط های اداری، حضور مستمر آن ها بر در نمازهای جماعت یا ایام اقامه نماز در ادارات نقش مؤثری در گرایش کارکنان به این فریضه الهی دارد.

 

 

وی در ادامه افزود: دشمن به دنبال جدایی نسل جوان از دین است بنابراین ترویج نماز گام مؤثری در مقابله با این تهاجم فرهنگی ضد دینی دارد.

 

 

دبیر ستاد اقامه نماز شهرضا تأکید کرد: تشکیل هسته های یاری نماز در ادارات و معرفی رابطان نماز به ستاد اقامه نماز نقش مؤثری در رصد وضعیت این فریضه الهی در سطح ادارت دارد.

 

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به برپایی نماز جماعت در 20 عدد از ادارات سطح شهرضا عنوان کرد: برگزاری نماز جماعت در 80 مدرسه در هر روز و برگزاری 250 نشست دانش آموزی از جمله دست آوردهای ستاد اقامه

نماز شهرستان در یک سال گذشته بوده است.

 

 

وی برگزاری دوره تربیت مبلغ با حضور 70 نفر از خواهران مبلغه تحت عنوان طرح مفتاح را از جمله اقدامات مؤثر در ترویج فرهنگ نماز بین نوجوانان و دانش آموزان برشمرد و اظهار کرد: پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در نشست هایی که با بازاریان شهرضا برگزار شد، نظرات و راهکارهای آن ها را در باره ترویج فریضه نماز جویا شدیم.

 

 

دبیر ستاد اقامه نماز شهرضا کمبود اعتبارات را یکی از علل عدم موفقیت طرح های فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: امور فرهنگی در دراز مدت به ثمر می نشیند و تأثیر آن در بلند مدت نمایان می شود بنابراین باید از صرف هزینه در امور فرهنگی نگران نباشیم./868/202/ب3

 

ارسال نظرات