۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۸۵۷۳۳
آیت الله شبستری:

پشتیبانی از ولایت فقیه شهریار را شهریار کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر توجه به ابعاد شخصیت انقلابی استاد شهریار، اذعان داشت: حرکت در مسیر انقلاب و ولایت و حمایت از دین مبین اسلام از جمله عوامل موثر در عاقبت بخیری این شاعر ارزشمند بود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در دیدار با مدیران علمی و اجرایی کنگره بین المللی استاد شهریار، با اشاره به ابعاد شخصیتی استاد شهریار، اظهار داشت: زندگی این شاعر بزرگ در دو بخش قابل بررسی، عمده توجه به بخش دوم زندگی وی است که در دفاع از کیان انقلاب سپری شد.

 

وی با تأکید بر توجه به ابعاد شخصیت انقلابی استاد شهریار، اذعان داشت: حرکت در مسیر انقلاب و ولایت و حمایت از دین مبین اسلام از جمله عوامل موثر در عاقبت بخیری این شاعر ارزشمند بود.

 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و جنگ نرم دشمن و تأکید بر پاسداشت شخصیت های انقلابی، ابراز داشت: در برابر هجمه سنگین دشمن حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی مهم است، معرفی شخصیت های انقلابی در این میان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

وی ضمن تشریح ابعاد شخصیتی و جایگاه اشعار استاد شهریار در حمایت از انقلاب و آرمان های آن، تصریح کرد: اشعار استاد شهریار در مسائل مختلف نظام و ولایت فقیه نشان از رتبه بالای شعری او و شعور علمی آن استاد بزرگ دارد.

 

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به تیز بینی و آینده نگری استاد شهریار، خاطرنشان کرد: استاد شهریار با شناخت عرصه و آینده نگری در خصوص هجمه فرهنگی و سخت دشمن علیه انقلاب و ولایت فقیه با ابزار شعر به نبرد با دشمن رفت.

 

وی ضمن تأکید بر برگزاری خاص و ویژه گنگره بزرگداشت استاد شهریار، ابراز داشت: هرگز نباید در گنگره بزرگداشت استاد شهریار از جاذبه های غیر شرعی و نامناسب استفاده شود، چرا که با شأن  جایگاه استاد شهریار مغایر است.

 

عضو خبرگان رهبری در پایان خواستار بررسی ابعاد شخصیتی استاد شهریار و بررسی تأثیرات این شاعر انقلابی و ولایت مدار بر دیگر کشور هاشد./854/202/ب3

ارسال نظرات