۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۸۶۱۱۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل:

مقدس ترین دفاع، پاسداری از عقیده و ارزش های جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: در تمام دفاعیاتی که توسط انسان در برابر هجمه های گوناگون صورت می گیرد، مقدس ترین و با ارزش ترین آن ها، دفاع از عقیده و فرهنگ و ارزش های جامعه است.
حجت‌الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل بعد از ظهر امروز در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با یادآوری دلاور مردی های رزمندگان شجاع در دفاع مقدس، گفت: دفاع در قانون طبیعت یکی از اصول استوار بقای انسان و حفظ شرافت انسان ها است.

وی دفاع مقدس را از افتخارات بی نظیر کشور دانست و یاد آورشد: در دوران دفاع مقدس، اوج همدلی رزمندگان اسلام نمایان شد و مردم و مسؤولان باید با تأسی از این بزرگ مردان، نسبت به تقویت همدلی در جامعه تلاش کنند.

حجت‌الاسلام مردان یاد آورشد: ولایت پذیری، بصیرت انقلابی، سخت کوشی، شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی از نقاط برجسته و ممتاز دوران دفاع مقدس بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از دفاع مقدس به عنوان دفاع از ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب اسلامی و شهدا نام برد و افزود: جوانان برومند ایران اسلامی طی 8 سال دفاع مقدس در برابر تمامی ابرقدرت های جهان حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن اشغال شود.

وی یاد آورشد: با وجود پشتیبانی قدرت های بزرگ از صدام، در نه تنها یک وجب از خاک ایران در دست نیروهای عراقی باقی نماند، بلکه عراق به عنوان کشور متجاوز به نظام بین الملل معرفی شد.

حجت‌الاسلام مردان در ادامه با اشاره به اینکه نسب سوم و چهارم هیچگونه خاطره ای از دوران مهم هشت دفاع مقدس را با خود ندارند گفت: با وجود اینکه پیشکسوتان جبهه و جهاد جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس‌ که سند تاریخی این واقعه بزرگ هستند هنوز هستند اما نسل جوان با خاطرات دفاع مقدس بیگانه است.

شایان ذکراست، نشست برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه نوش آباد، رییس اداره تبلیغات اسلامی و معاون فرماندار آران و بیدگل در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد./1307/202/ب3

 

ارسال نظرات