۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۸۶۱۹۱
مدیر کل پژوهش های اسلامی صداوسیما:

رسانه اسلامی رسالت جهانی دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نهاوندی گفت: یکی از اقداماتی که در آینده انجام خواهد شد برگزاری اجلاسیه محققان و پژوهشگران مشترک در حوزه اسلام و رسانه خواهد بود
حجت الاسلام نهاونديان

حجت الاسلام نهاوندی مدیر کل پژوهش های اسلامی صداوسیما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد درباره برنامه های جدید این اداره کل گفت: اداره کل پژوهش های صداوسیما یک پل راهبردی است که علاوه بر پیوند صداوسیما با حوزه های علمیه و مراکز پژوهشی، در حوزه های گوناگون به ویژه موضوعات مختلف با مضامین دینی امکان فعالیت دارد.

 

حجت الاسلام نهاوندی با اشاره به شعار خود در صدا وسیمای خراسان رضوی با عنوان تحول در تولید، تحلیل در محتوا، افزود: شعار ما در اداره کل پژوهش های اسلامی صداوسیما، «رسانه اسلامی رسالت جهانی» است.

 

وی تصریح کرد: در دوره جدید  سعی می کنیم به سمت یک رسانه پژوهش محور اسلامی و یک رسانه تمدن ساز با تاکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

 

مدیر کل پژوهش های اسلامی صداوسیما در ادامه افزود: بحمدلله نیروهای پژوهشگر خوبی در حوزه های علمیه سراسر کشورتا کنون توانسته اند پژوهش های قابل توجهی را در حوزه دین و رسانه انجام دهند.

 

حجت الاسلام نهاوندی خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که در آینده انجام خواهد شد برگزاری اجلاسیه محققان و پژوهشگران مشترک در حوزه اسلام و رسانه خواهد بود.

 

مدیر مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیما با بیان این که باید نمود تحقیقات وپژوهش های طلاب در حوزه رسانه ودین بر روی آنتن رسانه ملی کاملا مشهود وقابل لمس باشد، افزود:البته باید پژوهش وتحقیقات نیز کاملا کابردی و قابل اجرا باشد.

 

خاطر نشان می شود اخیرا طی حکمی، حجت الاسلام  علی نهاوندی به عنوان مدیر کل پژوهش های اسلامی صداوسیما منصوب شد./859/202/ب3

 

ارسال نظرات