۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۸۶۴۵۶
21 تا 24 شهریورماه؛

مسابقات حفظ قرآن فرزندان طلاب و روحانیان در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان از برگزاری آزمون و مسابقات حفظ قرآن فرزندان طلاب و روحانیان این حوزه خبر داد.
رمضاني

حجت الاسلام محمد رمضانی، معاون فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری آزمون و مسابقات حفظ قرآن فرزندان طلاب و روحانیان حوزه علمیه خراسان خبر داد.

 

حجت الاسلام محمد رمضانی گفت: قرآن دارای ظرفیت بسیار بالایی در تمامی امور اجرایی کشور است و باید همه مسؤولان و مردم به ویژه طلاب و روحانیان در گسترش معنویت در جامعه اهتمام ورزند.

 

معاون فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم را از مهم‌ترین ضرورت‌های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه به ویژه فرزندان طلاب حوزه علمیه عنوان و خاطرنشان کرد: در این خصوص با توجه به جایگاه رفیع قرآن و انوار وحی الهی در توسعه و نشر آموزه‌های والای قرآن کریم و تاکیدات فراوان حضرات معصومان(ع) در این زمینه، وظیفه دست‌اندرکاران این مسابقات دو چندان شده است.

 

حجت الاسلام محمد رمضانی تصریح کرد: این مسابقات  ویژه فرزندان دختر و پسر مقطع ابتدایی و از تاریخ 21 الی 24 شهریور ماه در مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

 

مسؤول فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان افزود: تاکنون 160 نفر از فرزندان روحانیان و طلاب حوزه علمیه خراسان در این مسابقات شرکت کردند که 81 نفر از آنها فرزند پسر و 79 نفر آن ها دختر بوده اند.

 

وی یادآور شد: به همه شرکت کنندگان در این مسابقات تندیس قرآنی و به برندگان جوایز نفیسی از طرف واحد فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان اهدا خواهد شد./859/302/ب1

ارسال نظرات