۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۸۶۹۹۶
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

حضور فعال مردم در تمام صحنه ها هرگونه تحریمی را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل حضور مردم در تمام صحنه ها را عنصر اصلی و حقیقی مقاومت ملت دانست و گفت: حضور فعال مردم در تمام صحنه ها هرگونه تحریم از سوی دشمنان را خنثی می کند.
 امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، پیش از ظهر امروز در رزمایش لبیک یا رسول الله در جمع بسیجیان اردبیل، خاطرنشان کرد: نخستین ظرفیت ایجاد شده از سوی انقلاب اسلامی در کشور حضور مردم در تمام صحنه ها است که عنصر اصلی و حقیقی مقاومت ملت است.


وی افزود: وقتی انقلاب و نظامی بتواند قلب مردم را تسخیر کند و باورها را جلب کرده و اعتماد مردم را به دست آورد مردم نیز در تمام مراحل، انقلاب و نظامشان را همراهی می کنند که این شاهکار انقلاب اسلامی است.


امام جمعه اردبیل، با اشاره به بی اثر بودن تحریم ها در مقابل علم و دانش جوانان ایرانی، تصریح کرد: به دلیل وجود انقلاب اسلامی و حضور با کفایت مقام معظم رهبری در کشور، مردم از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌‌‌اند که وجود مردم و همراهی آن‌ها سبب شده تحریم‌های ظالمانه کشور را دچار مشکل نکند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، افزود: در شرایط تحریم های فلج کننده و بی سابقه، ملت ایران، جوانان و دانشمندان آن به پیشرفته ترین حلقه های علمی و تکنولوژی دست یافتند و اکنون این دست آوردها صیانتی بزرگ و حقیقی ایجاد کرده که این موضوع سبب تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه شده است.


حجت الاسلام والمسلمین عاملی اظهار داشت: امروز از نظر نظامی در منطقه حرف اول را می زنیم و این افتخار بزرگی است.

 

وی دومین ظرفیت انقلاب را اعتقاد دینی دانست و گفت: وقتی انسان رضای خدا را در نظر بگیرد و برای خدا کاری انجام دهد و با خدا معامله کند نتیجه اش پیروزی است که دشمنان ما از این نعمت محروم هستند.


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل عنصر مقاومت ملت ایران را ظرفیت دیگر انقلاب دانست و گفت: این مقاومت سبب بصیرت و آگاهی ملت شده که با تحمل این همه فشارها و سختی ها هنوز هم از حضور در صحنه خسته نمی شوند طوری که دشمن اذعان می کند چون ملت ایران تحریم شدنی نیست ما مجبور به مذاکره شده ایم.


وی همچنین با اشاره به این که امروز دشمنان به صراحت اعتراف می کنند که ملت ایران با وحدت زمین را زمین گیر کرده اند، بیان داشت: وقتی دشمن نمی گوید نمی توان نظام و حاکمیت ملی ایران را خدشه دار کرده و به زانو درآورد این بزرگترین فخر و شرف برای جمهوری اسلامی ایران است که در دنیا قیمت ندارد.


بسیج نماد اراده ملت است

حجت الاسلام والمسلمین عاملی بسیج را نماد و عصاره اراده ملت دانست و بیان کرد: بسیج در واقع نشان اتحاد ملی است و مردمی ترین نهادی است که همیشه در صحنه حضور دارد.


وی با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: تیم مذاکره کننده مدیون رهبری است و ما به وجود چنین رهبر دانشمند، خردمند، مدیر و مدبر که نقشه ها و برنامه های دشمنان نظام را خنثی می کند افتخار می کنیم./937/202/ب1

ارسال نظرات