۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۸۷۲۴۸
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

شهید مدنی ولایت‌‌مدار حقیقی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تویسرکانی گفت: ولایت‌مداری شهید مظلوم آیت الله مدنی الگویی تمام عیار برای همه ملت ایران به ویژه روحانیت است.
شهيد مدني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت آیت الله سیداسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی ایران در شهرستان آذرشهر اظهار داشت: شهید مدنی عمر خود را وقف اسلام و انقلاب کرد.


وی با تأکید بر این‌که ولایت‌مداری شهید مظلوم آیت الله مدنی الگویی تمام عیار برای همه ملت ایران به ویژه روحانیت است، خاطرنشان کرد: شهید مدنی همواره در خط رهبری و روشنگری نهضت آزادی بخش امام خمینی(ره) بود و هیچ‌گاه در مقابله با دشمنان اسلام و تشیع عقب‌نشینی نکرد.


حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به این‌که منافقان کوردل با شهادت آیت الله مدنی به دنبال خاموشی نهضت روشنگرانه آن عالم مجاهد و فقیه وارسته بودند، تصریح کرد: شهید مدنی در سنگر امامت جمعه تبریز تلاش شبانه‌روزی در تبلیغ مبانی عالی اسلامی داشت و بارها خط نفاق در کشور را رسوا کرده بود.


نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به سوابق مبارزات انقلابی شهید مدنی گفت: آن عالم مجاهد و نستوه بارها از سوی رژیم ستم شاهی به بسیاری از نقاط دور دست کشور تبعید شد، اما هرگز ارتباط خود با نهضت انقلاب اسلامی ایران و علمای پیش‌رو در مبارزه با رژیم ستمشاهی را قطع نکرد.


وی با بیان این‌که اهداف منافقان و دشمنان انقلاب در ترور شخصیت ها و علمای دانشمند و فقیه بزرگی مانند آیت الله شهید مدنی مبارزه با اسلام ناب محمدی بود، افزود: دشمنان نه تنها با ترور شخصیت نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، بلکه خون این شهیدان والا مقام درخت انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرد.


حجت الاسلام تویسرکانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که باید دشمن را با سلاح بصیرت شناخت، اظهار داشت: دشمن با شکل و شمایل جدید و با ساز و کار متفاوت به میدان آمده و به یقین می خواهد اسلام جعلی را برای مسلمانان دیکته کند، غافل از این‌که انقلاب اسلامی ایران ندای اسلام ناب محمدی(ص) را به گوش جهانیان رسانده است.


وی از مبانی قرآنی، آموزه های اهل بیت تؤام با عقل، علم، برابری انسان ها و کرامت بشریت و مقابله با تکفیر و افراطی گری را از شاخصه های اسلام ناب محمدی دانست و گفت: آیت الله مدنی در طول عمر بابرکت خود در خدمت اسلام و قرآن و ترویج و نشر احکام الهی بود.


گفتنی است، شهید آیت الله سید اسدالله مدنی در سال 1293 هجری شمسی در آذرشهر متولد و پس از سپری کردن 67 سال عمر توام با مبارزه و جهاد بیستم شهریور ماه سال 1360 در محراب نماز جمعه تبریز از سوی منافقان کوردل به شهادت رسید./935/202/ب3

ارسال نظرات