۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۸۷۳۳۱
امام جمعه بخشایش:

حضور جوانان در مساجد بخشایش چشم گیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفاری با اشاره به مشارکت مردمی و استقبال آن ها در مسائل دینی، گفت: حضور جوانان در مساجد چشم گیر و قابل توجه است.
حجت الاسلام غفاري خطيب جمعه بخشايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه بخشایش، در دیدار جمعی از اهالی و مسؤولان این شهر با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مردم این شهر را امتی حزب اللهی و حامی ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: ولایت پذیری و علاقه به ولایت فقیه در مردم این شهر بارز است.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم این شهر در مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه، تأکید کرد: استقبال مردم از نماز جمعه چشم گیر و کم سابقه است، بیش از هفتاد درصد شرکت کنندگان در نماز جمعه را جوانان تشکیل می دهد که مایه مباهات است.

 

امام جمعه بخشایش شور و نشاط انقلابی مردم شهر بخشایش را غیر قایل توصیف دانست و ابراز داشت: مردم به ویژه جوانان در عرصه مسائل انقلابی حضور بالایی دارند، به طوری که مکان برگزاری نماز جمعه کشش حضور این جمعیت را ندارد.

 

وی با اشاره به توسعه و بهسازی مکان برگزاری نماز جمعه، این حضور و جمعیت پرشور را نشان از اشتیاق مردم به انقلاب و دین مبین اسلام دانست.

 

حجت الاسلام غفاری، حضور مردم در نماز های جماعت را نیز پرشور توصیف کرد و افزود: برگزاری کلاس های تفسیر قرآن و بیان مفاهیم قرآن برای مردم بعد از نماز جماعت از جمله برنامه های در حال اجرا می باشد.

 

وی پیگیری مطالبات مردمی را مرود تأکید قرار داد و اذعان داشت: این شهر به جهت موقعیت جغرافیایی و جمعیت آمادگی تبدیل شدن به بخش را دارد.

 

امام جمعه بخشایش با اشاره به استقبال پر شور مردم برای تأسیس حوزه علمیه این شهر بر رفع موانع و تأمین نیاز های آن تأکید کرد و مشارکت مردمی را در خصوص مساول دینی بی نظیر دانست./854/202/ب3

ارسال نظرات