۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۸۷۳۳۵
امام جمعه شبستر:

عمل به مطالبات رهبری تأمین کننده استقلال و پیشرفت کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدازده گفت: ولایت عامل ثبات، استقلال و امنیت کشور است، پیشرفت کشور در گرو حمایت و پشتیبانی از ولایت است و عمل به بیانات و مطالبات ایشان است.
حجت الاسلام علي محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مبارزه با استکبار را جزء لاینفک نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: تضاد با استکبار و استکبار ستیزی از مسائل ثابت انقلاب است.

 

وی مبارزه به خوی استکباری و زورگویانه را وظیفه نخست مسلمانان خواند و تأکید کرد: منظومه‌ای فکری نظام اسلامی برخاسته از متن قرآن و راویات معصومین است و دارای ماهیتی مطابق با اسلام ناب محمدی می باشد.

 

امام جمعه شبستر مبارزه با کفر و نفاق را مورد تأکید قرار داد و بر قدرت و استقامت اسلام و مسلمانان تصریح کرد و افزود: مبارزه با کفر و نفاق در راستای کلمه «لااله الاالله» و اعتلای آن در جهان ادامه خواهد داشت و این مبارزه توقف ندارد.

 

وی حقیقت کلمه «لااله الاالله» را مبارزه به باطل و مصادیق آن دانست و ابراز داشت: معنای «لااله الاالله» در هم شکستن مصادیق کفر و شرک و نفی هرگونه باطل است، این کلمه استکبار و روحیه خود برتری بینی را در میان جوامع بشری نفی می کند و آن را باطل می شمارد.

 

حجت الاسلام محمدزاده آمریکای مستکبر را جنایت کار خواند و خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی توقفی نخواهد داشت، پشت لبخند مزورانه برخی از دلتمردان آمریکا برخی دیگر از آن ها به دنبال ضربه به ایران هستند.

 

وی ولایت فقیه را استمرار ولایت امامان دانست و تأکید کرد: کشور اسلامی ایران منادی اسلام ناب محمدی است، ولایت فقیه محافظ و مانع زیادی خواهی دشمنان انقلاب اسلامی است، علت دشمنی های با ولایت فقیه ایستادگی آن در برابر زیاده خواهی ها است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه استان با تأکید بر پیگیری و تحقق بخشیدن بیانات رهبری، در میان مردم و مسؤولان، خاطرنشان کرد: ولایت عامل ثبات، استقلال و امنیت کشور است، پیشرفت کشور در گرو حمایت و پشتیبانی از ولایت است و عمل به بیانات و مطالبات ایشان است./854/302/ب3

ارسال نظرات