۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۸۷۳۷۴
رائفی پور:

اسلام سکولار و افراطی در صدد نابودن کردن اسلام حقیقی هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه با اشاره به اسلام سکولار و کاخ نشین و اسلام افراطی و همراهی آنان با استکبار برای از بین بردن اسلام حقیقی، گفت: امروز گروه های تروریستی و داعش توسط برخی کشورهای اسلامی منطقه حمایت می شوند.
استاد رائفي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، علی اکبر رائفی پور، پژوهشگر، محقق و استاد دانشگاه عصر امروز در همایش اسلام حقیقی و اسلام آمریکایی در اردبیل با اشاره به اینکه پروردگار متعال از زمان حضرت نوح (ع) شریعت را عرضه نمود، گفت: دین اسلام از دوران حضرت نوح (ع) عرضه شد و با ادامه در زمان پیامبر اکرم (ص) کامل شد.

 

وی افزود: دین اسلام در روز عید غدیر خم با ولایت علی ابن ابی طالب (ع) کامل شد و اسلام منهای ولایت امام علی (ع) و ائمه اطهار(ع) دین کاملی نیست.

 

رائفی پور با اشاره به اهمیت روز غدیر، تصریح کرد: خداوند متعال در محل غدیر خم به پیامبر اکرم (ص) می فرماید که اگر ولایت امام علی (ع) را به مردم اعلام نکند رسالتش کامل نیست.

 

وی با اشاره به ویژگی های اسلام ناب، افزود: امام علی (ع) با دو نوع اسلام مشکل داشت که یک نوع آن اسلام مسامحه گر و اسلامی است که در برابر زور سر فرود می آورد و فقط نام اسلام در آن وجود دارد.

 

رائفی پور بیان داشت: نماینده اسلام مسامحه کار در دنیای امروز ترکیه است که خواستار جدایی دین از سیاست است به طوری که بیشترین حمایت از داعش توسط ترکیه انجام می شود.

 

وی به کشتار داعش در کوبانی با حمایت های گسترده ترکیه اشاره کرد و گفت: جنایاتی که داعش به نام اسلام در کشورهای عراق و سوریه انجام می دهد تنها برای از بین بردن اسلام است.

 

این استاد دانشگاه، خاطرنشان کرد: سلاح های بکارگرفته شده توسط داعش در عراق و سوریه سلاح هایی آمریکایی هستند و تجهیز این گروهک تروریستی توسط آمریکا برای نشان دادن چهره نامناسب از اسلام است.

 

رائفی پور تاکید کرد: اگر امروز خون پاک اباعبدالله الحسین (ع) و ائمه اطهار (ع) نبود چیزی از اسلام حقیقی باقی نمی ماند.

 

وی ادامه داد: شکل دیگری از اسلام که امام علی (ع) با آن مشکل داشت، اسلام خوارج بود که مقدس نمایان و افراطی ها همه را غیر خود کافر می دانستند و امروز آل سعود نمادی از اسلام افراطی است.

 

رائفی پور بیان داشت: امروز هر دو شکل اسلام سکولار و آمریکایی و اسلام افراطی گری با همکاری هم در صدد از بین بردن اسلام حقیقی هستند و به همین منظور بیشترین حمایت را از گروه های تروریستی و به خصوص داعش می کنند.

 

این محقق و پژوهشگر با اشاره به هشدار امام خمینی (ره ) در خصوص جاسوسی وهابیت برای صهیونیسم، افزود: اسلام پول و تزویر و ریا، اسلام مقدس نماها و اسلام کاخ نشین ها از جمله اسلامی است که از نظر امام خمینی (ره) اسلامی غیرحقیقی و اسلام آمریکایی است./937/202/ب3

ارسال نظرات