۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۸۷۵۳۵
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

شعار «مرگ بر آمریکا» نماد استکبارستیزی ملت ایران و مردم مظلوم جهان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه فجر استان فارس اشرافی‌گری برخی از خواص را راه نفوذ آمریکایی‌ها به کشورمان دانست و گفت: نماد استکبارستیزی ملت ایران و مردم مظلوم جهان همین شعار «مرگ بر آمریکا» است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس
به گزارش خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب‌پرور که به مناسبت برگزاری جشنواره مالک اشتر به شهرستان یاسوج سفر کرده است، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تذکر معظم‌له در مورد نفوذ آمریکایی‌ها به برخی از مسائل کشور و ساده‌اندیشی برخی از روشنفکران در بزک‌کردن آمریکایی‌ها اظهار داشت: امروز برخی از روشنفکران ساده‌اندیش به بهانه‌های مختلف از جمله اینکه توافق می‌تواند شروع‌کننده دوستی با آمریکایی‌ها باشد، در حال جاده‌باز کردن برای شیطان بزرگ هستند.
 
وی با اشاره به مذاکره با آمریکایی‌ها، افزود: به فرض مثال یک مذاکره‌ای صورت گرفته که به فرموده مقام معظم رهبری نیز هنوز چیزی معلوم نیست، اما دیده می‌شود در این زمینه برخی، صدای دوستی با شیطان را سر می‌دهند.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: به چه منظور عده‌ای غرب‌زده امروز به خودشان اجازه می‌دهند که دشمنی دشمن قسم‌خورده ملت ایران را انکار کنند و حرف از دوستی با شیطان بزنند.
 
سردار غیب‌پرور با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» تمام‌شدنی نیست، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران به این ساده‌اندیشان می‌گوید تا زمانی که خون در رگ فرزندان خمینی و خامنه‌ای است، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آمریکاستیزی ادامه دارد.
 
وی شعار مرگ بر آمریکا را نماد استکبارستیزی مردم ایران دانست و تصریح کرد: نماد استکبارستیزی ملت ایران و مردم مظلوم جهان همین شعار مرگ بر آمریکا است که ساده‌اندیشان روشنفکر باید خواب کنار زدن این شعار را ببینند.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به سخنان برخی از این ساده‌اندیشان در مورد دوستی با آمریکا، بیان کرد: این‌گونه افراد جاده‌بازکن غرب بوده و به دنبال جوسازی و مسموم کردن جو جامعه برای رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.
 
سردار غیب‌پرور راه نفوذ آمریکایی‌ها به کشور را کوتاه‌آمدن مردم از ارزش‌ها، آرمان‌ها و اصل انقلاب که‌‌ همان ولایت و روحیه شهادت‌طلبی است، عنوان کرد و گفت: غفلت از دشمن و بی‌بصیرتی خواص، راه نفوذ آمریکایی‌ها را باز می‌کند.
 
وی تفرقه‌افکنی بین جامعه را یکی از راه‌های نفوذ شیطان بزرگ به کشور دانست و افزود: امروز آمریکایی‌های شیطان‌صفت می‌خواهند با تفرقه‌افکنی بین مردم، راه خود را هموار کنند که در این زمینه برخی ساده‌اندیشان نیز همراهی‌شان می‌کنند.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس اشرافی‌گری را یکی دیگر از راه‌های نفوذ دشمن دانست و افزود: راه نفوذ آمریکایی‌ها اشرافی‌گری برخی از خواص است.
 
وی ترویج بی‌بندوباری‌های فرهنگی را نشان از نفوذ فرهنگ‌های غلط غرب در فرهنگ اسلامی دانست و تصریح کرد: رواج این‌گونه بی‌بندوباری‌ها نشان از به ابتذال کشیدن فرهنگ است و نفوذ دشمن را در جامعه نشان می‌دهد.
 
سردار غیب‌پرور با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای شورای عالی فضای مجازی و تأکید معظم‌له بر حفظ دستاورد‌ها و یکه‌تازی در این فضا، بیان کرد: امروز دشمن می‌کوشد با توجه به گسترده‌شدن فضای مجازی و رخنه آن در بین خانواده‌ها راه نفوذ خود را از طریق شبکه‌های فضای مجازی هموار کند.
 
وی عنوان کرد: تأکید مقام معظم رهبری در مورد توجه به فضای مجازی و عدم موازی‌کاری نشان از اهمیت این موضوع است که مسئولان باید به آن توجه کنند.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امروز انقلاب ما همانند سال‌های گذشته در یک پیچ تاریخی به‌سر می‌برد که باید با بصیرت از آن گذشت، خاطرنشان کرد: امروز فتنه‌های به‌مراتب سخت‌تر از فتنه‌های 88 و 78 کشور را احاطه کرده که باید با بصیرت و امام‌شناسی از آن‌ها عبور کرد.
 
وی مبحث مذاکرات را یک موضوع مهم در تمام ابعاد دانست و تصریح کرد: امروز در موضوع مذاکرات، بحث هسته‌ای مطرح نیست بلکه بحث انقلاب، اسلام، کشورهای مظلوم و مستضعفان جهان مطرح است. امروز انقلابی‌بودن و انقلابی زیستن معنویت و بصیرت می‌خواهد که باید آن را به جامعه منتقل کرد./839/101/ب3
ارسال نظرات