۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۸۷۵۹۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مدارس صدرا بهترین حوزه برای نشر ارزش های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که مدارس صدرا بهترین حوزه برای نشر ارزش های اسلامی است، گفت: مدارس صدرا باید در کشور گسترش یابد همچنین دانش‌آموزان این مدارس نیز باید همواره از پرچم هدایت جامعه اسلامی نگهداری کنند.
همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک همايش رابطين و مديران دبيرستان‌هاي علوم و معارف اسلامي(صدرا) شش استان کشور که به ميزباني اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بعد از ظهر امروز یکشنبه 22 شهریور، در همایش رابطین و مدیران دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی(صدرا) شش استان کشور که به میزبانی اراک در سالن جلسات خانه معلم اراک برگزار شد اظهار داشت: مدارس صدرا به عنوان مدارس انقلابی فرهنگی دارای قابلیت‌های ارزشمندی هستند.

 

فعالیت شش دبیرستان معارف اسلامی در سطح استان مرکزی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که در استان مرکزی شش دبیرستان معارف اسلامی وجود دارد که شامل سه دبیرستان مختص دختران و سه دبیرستان مختص پسران است، گفت: خدا راشاکریم که امروز مدارس صدرای استان مرکزی از آمادگی خوبی در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی برخوردارند.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور اساس فعالیت مدارس صدرا را حرکت دانش‌آموزان به سمت و سوی معارف اسلامی و جذب هرچه بیشتر آنان به اعتقادات و باورهای دینی دانست و اظهار کرد: استان ما شرایط ویژه‌ای برای استقرار دانش‌آموزان تحت پوشش این مدارس را دارا است؛ اما متأسفانه این شش مدرسه استان مستأجر آموزش‌وپرورش‌ بخش خصوصی هستند.

 

مشارکت خیرین نیک اندیش با مدارس صدرا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با بیان این که امروز تبلیغات اسلامی از اعتبارات کافی برای به وجود آوردن امکانات تحقیقاتی برای مدارس صدرا برخوردار نیست گفت: مشارکت خیرین نیک اندیش می‌تواند تبلیغات اسلامی و آموزش‌و‌پرورش را در راستای برای بالا بردن توان مالی یاری کند.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور خاطر نشان کرد: در شهرهای اراک، خمین، محلات و ساوه مدارس صدرا در استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند و مسؤولیت تربیت 380 دانش‌آموز را بر عهده دارند.

 

دانش‌آموزان مدارس صدرا پرچمدار هدایت جامعه اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که مدارس صدرا بهترین حوزه برای نشر ارزش های اسلامی است، گفت: مدارس صدرا باید در کشور گسترش یابد همچنین دانش‌آموزان مدارس صدرا نیز باید در کشور همواره از پرچم هدایت جامعه اسلامی نگهداری کنند.

 

مدیران مدارس صدرا باید با دانش آموزان صدرایی عمل کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با بیان این که مدارس علوم و معارف اسلامی با هدف جذب دانش‌آموزان در رشته معارف و تربیت مدیران و متخصصان مکتبی و اخلاق مدار راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در مدارس صدرا دانش آموزان بدون اجبار و به خواست خود وارد این مدارس شده و از آموزش های پسندیده برخوردار می شوند.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور خاطر نشان کرد: مدیران مدارس صدرا باید با دانش آموزان صدرایی عمل کنند و با حاکم شدن در قلوب و اندیشه این دانش‌آموختگان به کیفیتی کار کنند که با نفوذ در دل‌ها جرعه‌نوشان این علوم را به نحو احسن تربیت کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی حضور مسؤولان مدارس صدرا در استان ها را نشان دهنده وفاق و همدلی آنان دانست و گفت: امیدواریم سال تحصیلی جدید موفق تر از سال تحصیلی گذشته آغاز شود و افرادی نمونه به جامعه اسلامی تحویل داده شود.

 

شایان ذکر است، همایش رابطین و مدیران دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی 6 استان اصفهان، همدان، قم، لرستان، ایلام و مرکزی از امروز به میزبانی اراک آغاز شده است./842/202/ب1

ارسال نظرات