۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۸۸۰۸۱
روای دفاع مقدس مطرح کرد؛

ضرورت آماده سازی جامعه برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان با ترویج فرهنگ ایثار

خبرگزاری رسا ـ رزمنده و روایتگر جهاد و شهادت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان استقامت رزمندگان اسلام از راه هایی است که می توان با انتقال آن به نسل های آینده انقلاب علاوه بر دشمن شناسی، آنان را برای مبارزه در جنگ نرم و فرهنگی دشمن آماده تر کرد.
همايش ملي فرهنگ ايثار و شهادت

علی باخرد رزمنده و روایتگر جهاد و شهادت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اخلاص و معنویت جوانان در عملیات های بزرگ دفاع مقدس را  اساسی ترین عامل در پیروزی رزمندگان اسلام خواند و اظهار کرد: این اخلاص و معنویت تا آن جا به چشم می خورد که هم اکنون در دانشگاه های مختلف انگلیس و آمریکا بر سر چگونگی پیروزی ایرانیان در عملیاتهایی همچون کربلای 5 و والفجر 8 تبادل نظر می شود.


این رزمنده روایتگر جهاد و شهادت، ادامه داد: امروزه بیداری کشورهای جهان اسلام و نفوذ انقلاب اسلامی ایران تا قلب اروپا و آمریکا بخشی از ثمره خون شهدایی است که با استقامت و پایداری برای کشور به ارمغان آوردند و وظیفه ما در پاسداری و صیانت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر هجمه های سخت و نرم دشمن است.


وی با بیان این که شهدا برای عزت و آزادی ملت از همه سرمایه خود گذشتند، خاطر نشان کرد: در دروان سخت جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با پیروی از مقام ولایت فقیه و در راستای مبارزه با صدام بعثی که پشتوانه جبهه استکبار را داشت، از همه سرمایه وجودی خود گذشتند تا آیندگان با عزت و آزادی زندگی کنند.

 

باخرد با انتقاد از تخریب چهره شهدا توسط برخی گروهک های ضد ولایی یادآور شد: برخی ها در داخل کشور شهدا را آن چنان معرفی می کنند که نسل جوان جامعه میل و رغبتی به ادامه راه آنها پیدا نمی کنند، کما اینکه شهیدان والامقام هم به مانند جوانان امروزی بودند و بصورت پلکانی مسیر سعادت و تعالی را طی کردند.


این رزمنده و روایتگر عرصه جهاد و شهادت وظیفه امروز جوانان اسلامی را به مراتب سخت تر از آن دوران خواند و تاکید کرد: امروز دشمن در یک هجمه ناجوانمردانه و ظالمانه با شبکه های مختلف ماهواره ای و اجتماعی در صدد بی اراده کردن نسل جوان جامعه نسبت به ارزشهای الهی و انسانی بوده و برای این هدف شوم خود، بصورت دائم برنامه ریزی می کند.

 
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان پایداری و استقامت رزمندگان اسلام از راه هایی هستند که می توان با انتقال آن به نسل های آینده انقلاب علاوه بر دشمن شناسی، آنان را برای مبارزه در جنگ نرم و فرهنگی دشمن آماده تر کرد./864/302/ب3

ارسال نظرات