۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۲۸۸۵۳۸

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ 310 میلیون ریال کمک به33 زوج، برگزاری طرح سراسری حفظ قرآن کریم در شهرستان صحنه و برپایی گفتمان دینی سبک زندگی در قصرشیرین عناوین برخی از اخبار کوتاه غرب کشور هستند.
اخبار کوتاه

کیومرث رحمتی پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: 310 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به 33 زوج تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اعطا شد.

 

رحمتی پور با اشاره به طرح کوثر اظهار داشت: 40 میلیون ریال از کمک هزینه های ازدواج را خیرین مردمی تشکیل دادند و مابقی را کمیته امداد شهرستان هرسین فراهم کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هرسین با بیان اینکه ازدواج سنت حسنه ای می باشد ابراز کرد: هدف کمیته امداد شهرستان هرسین ترویج و گسترش سنت حسنه ازدواج آسان می باشد که بسیاری از ائمه اطهار علیهم السلام  به آن تأکید کرده اند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم شهرستان هرسین از طرح کوثر استقبال خوبی داشته اند و توانستیم کمک هزینه های ازدواج این عزیزان را فراهم کنیم.


برگزاری طرح سراسری حفظ قرآن کریم در شهرستان صحنه
علی انوری رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری طرح سراسری حفظ قرآن خبر داد و تصریح کرد: طرح سراسری حفظ قرآن در رشته های حفظ جزء 29 و 30 برگزار شد.

 

انوری اظهار داشت: اوقات فراغت و فصل تابستان دانش آموزان، جوانان و نوجوانان فرصت مناسبی برای برگزاری دوره های قرآنی در شهرستان صحنه بود که به صورت سراسری برگزار شد که سبب ترویج و تقویت فرهنگ قرآنی و اسلامی در این شهرستان می شود.

 

وی در پایان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: از دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب اجرایی کردن برنامه های قرآنی و فرهنگی در سطح جامعه است که خوشبختانه توانسته ایم تا حد ممکن این امر را عملی سازیم.

 

برپایی گفتمان دینی سبک زندگی در قصرشیرین
حجت الاسلام محمد محمودی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری گفتمان دینی سبک زندگی اسلامی با محوریت نماز وخانواده خبر داد و  اظهار داشت: قطعأ برپا داشتن نماز اول وقت بنیان خانواده ها را محکم تر خواهد کرد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نماز ارتباط قلبی و روحی با خداوند متعال است که سعادت و قرب الهی به برپای این فریضه بستگی دارد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین در پایان تصریح کرد: امید است که خانواده ها با آموزش نماز به فرزندانشان، از آسیب های اجتماعی و خطرات احتمالی که آن ها را تهدید می کند پیشگیری نمایند./857/203/ب2

ارسال نظرات