۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۸۸۵۵۴
استاد حوزه علمیه:

تضعیف شیعه مهم ترین هدف شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این که تضعیف شیعه امروز مهم ترین برنامه های رسانه های جهان است، گفت: امروز وظیفه جامعه شیعی نیز در برابر این هجمه ها و توطئه ها بسیار سنگین است و باید هر آنچه که در توان دارند در برابر تلاش های دشمنان کار کنند.
شبکه هاي ماهواره اي2

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میلانی، استاد حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در دیدار رییس و اعضای ستاد بزرگداشت دهه غدیر، احیا و بزرگداشت غدیر را امری ضروری دانست و گفت: هر فردی با هر بضاعتی که دارد در جهت تقویت جریان غدیر گام بردارد به حتم مورد رضایت امیرالمؤمنین(ع) خواهد بود.

 

وی با بیان این که هر کس در جهت ترویج سیره علوی در جامعه تلاش کند مأجور است، افزود: امروز وظیفه همه ما است تا در جهت تبلیغ فرهنگ غدیر در جامعه گام برداریم.

 

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که در این زمان همه به نوعی مشغول کاری هستند، گفت: عجیب آن است که همه رسانه ها به زبان های مختلف همه تمرکز خود را در بحث امامت گذاشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میلانی با بیان این که تضعیف شیعه امروز مهم ترین برنامه های رسانه های جهان است، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه جامعه شیعی نیز در برابر این هجمه ها و توطئه ها بسیار سنگین است و باید هر آنچه که در توان دارند در برابر تلاش های دشمنان کار کنند.

 

وی با بیان این که همه توان دشمنان در جهت تضعیف شیعه به کار گرفته شده است، بیان داشت: این در حالی است که دشمن با دیگر ادیان مشکلی ندارد.

 

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: کینه توزی دشمنان با شیعه تا حدی است که مسجد آنها در ماه مبارک رمضان و آن هم در حال اقامه نماز منفجر می کنند.

 

حجت الاسلا والمسلمین میلانی با اشاره به این که توطئه افکنی های دشمن علیه شیعیان تنها در میدان نظامی نیست، گفت: متأسفانه امروز دشمن شبهاتی را علیه اسلام ناب ایجاد می کنند و متأسفانه برخی دولت ها و حکومت ها نیز از این اقدامات حمایت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امت شیعه باید در حد توان و ظرفیت خود کار کند تا دشمنان نتوانند از برخی خلأها زمینه نفوذ خود را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام محمود نظری، رییس ستاد دهه غدیر کشور نیز در این مراسم از واقعه غدیر به عنوان ارزشمند ترین خاستگاه جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مفهوم واقعی غدیر باید شاکله همه فعالیت‌های دینی و فرهنگی قرار گیرد.

 

وی معرفت شناسی امام و درک غدیر را از جمله وظایف امت اسلامی در برابر واقعه غدیر برشمرد و گفت: عدم درک واقعه غدیر موجب ایجاد انحرافات در جامعه اسلامی می شود که نمونه آن را می توان در واقعه عاشورا مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که اگر مفهوم متعالی و ارزشمند غدیر در جهان امروز به عنوان یک فرهنگ و گفتمان نهادینه شود بشریت به سعادت و تعالی حقیقی دست خواهد یافت، ادامه داد: امروز باید در سایه فرهنگ غدیر در جهت وحدت امت اسلامی گام برداریم.

 

وی با بیان این که بها دادن به غدیر، ادای احترام به تکمیل دین و اتمام نعمت و کاشتن بذر ولایت در جان ها است، تصریح کرد: درک صحیح غدیر موجب روشن شدن مسیر حرکت انسان به سوی سعادت و کمال و رهایی از ظلمت می شود./950/202/ب1

ارسال نظرات