۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۸۸۵۷۱
پس از اقامه نماز از سوی آیت الله جنتی؛

پیکر آیت الله خزعلی تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر آیت الله خزعلی با حضور مردم مومن و انقلابی و روحانیان از دانشگاه تهران تا میدان انقلاب تشییع شد.
تشييع پيکر آيت الله خزعلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر مطهر آیت الله خزعلی یار صدیق امام و انقلاب و رهبری صبح امروز از مقابل دانشگاه تهران تشییع شد.

 

بر اساس این گزارش، درب های دانشگاه تهران از ساعت9:30 به روی عاشقان انقلاب و ارادتمندان به روحانیت باز شده و مردم مومن و انقلابی از هر سو خود را برای شرکت در تشییع پیکر آیت الله خزعلی به دانشگاه تهران رساندند.

 

گفتنی است رییس دفتر و فرزندان رهبر معظم انقلاب، آیت الله موحدی کرمانی، آیت الله ری شهری، آیت الله قرهی،  حجت الاسلام حسینیان، اسماعیل کوثری و عوض حیدرپور از نمایندگان مجلس، حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید، محمود احمدی نژاد، سعید جلیلی، حاجی بابایی و حسینی وزرای سابق آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامحسین الهام ، امیرحسین رحیمی رییس دیوان عالی کشور و حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات از جمله مسوولینی بودند که از نخستین لحظات در کنار پیکر آیت الله خزعلی در دانشگاه تهران حضور پیدا کردند.

 

در ادامه مردم به نوحه سرایی و عزاداری در محل برگزاری نماز جمعه تهران پرداختند و راس ساعت 10 با حضور آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت الله هاشمی شاهرودی و حجت الاسلام رییسی دادستان کل کشور مردم برای اقامه نماز میت بر پیکر آیت الله خزعلی حاضر شدند.

 

مردم انقلابی تهران به امامت آیت الله جنتی بر پیکر آیت الله خزعلی نماز اقامه کردند و پیکر آیت الله خزعلی از مقابل درب دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب تشییع شد.

 

گفتنی است به دلیل اینکه برخلاف سایر مراسمات تشییع علما ستاد برگزاری مراسم خودرویی برای حمل بلندگو و راهنمایی شعارهای تشییع کنندگان پیش بینی نکرده بود هر دسته از آقایان و بانوان حاضر در تشییع یک شعار می‌دادند و پس از انتقال پیکر آیت الله خزعلی به خودروی مخصوص جهت اعزام به مشهد مقدس در ساعت 10:20 مردم پیکر آن عالم ربانی و انقلابی را با شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا بدرقه کردند./856/پ201/ص

ارسال نظرات