۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۸۸۵۹۶
نماینده مردم قزوین در مجلس:

عده‌ای به دنبال عدم حمایت ایران از جریان مقاومت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عده‌ای تلاش می‌کنند امنیت رژیم صهیونیستی تضمین شود، گفت: این افراد به دنبال عدم حمایت ایران از جریان مقاومت هستند.
حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني، عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هشدار جدی رهبر معظم انقلاب که تاکید کردند تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت، گفت: یک جریانی در داخل کشور می‌خواهد از مذاکرات این مفهوم را به جامعه القا کند که نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه‌ای با اسرائیل نخواهد داشت.

 

وی با بیان این‌که عده‌ای ابتدا شعار مرگ بر آمریکا را زیرسوال بردند، اظهار کرد: این افراد به دنبال عدم حمایت ایران از جریان مقاومت هستند.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: از زمان امام خمینی(ره) تلاش می‌کردند تا مبارزه با اسرائیل از بین برود و امنیت این رژیم غاصب تضمین شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به این‌که مستضعفین جهان به ایران به عنوان تنها کشوری که در مقابل اسرائیل ایستاده است، امید دارند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با هشداری که دادند و با بیان این‌که مبارزه با اسرائیل ادامه دارد و ما از هر گروه یا جریانی که در مقابل رژیم غاصب بایستد حمایت می‌کنیم به کشورهای اسلامی امید دادند و این پیام موجب شادی گروه‌های مقاومت شد.

 

آن‌هایی که از انقلاب بریده‌اند؛ دلخوشی از شورای نگهبان ندارند

وی با اشاره به تاکید دیگری از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که شورای نگهبان چشم نظام است، ابراز کرد: از اوایل انقلاب هجمه‌های فراوانی به این نهاد کارآمد داشته‌ایم و همه آن‌هایی که از انقلاب بریده‌اند؛ دلخوشی از شورای نگهبان ندارند.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با تاکید بر این‌که شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد افراد ضدانقلاب در ارکان نظام قرار گیرند، تصریح کرد: شورای نگهبان متشکل از 12 فرد عالم و فقیه است که در هر تصمیمی با یکدیگر مشورت می‌کنند و در درجه نخست مصالح نظام جمهوری اسلامی را در نظر می‌گیرند.

 

آیت‌الله جنتی هرگز تسلیم ضدانقلاب نمی‌شوند

این مسؤول با اشاره به تخریب شخصیت آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان از جانب گروه‌های خاص گفت: آیت‌الله جنتی از جمله شخصیت‌هایی هستند که پایداری و استقامت ایشان زبان‌زد است و هرگز تسلیم ضدانقلابی‌ها نمی‌شوند که به همین دلیل هجمه‌های زیادی علیه این شخصیت بزرگوار و انقلابی وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به راه‌های تقویت روحیه انقلابی در جامعه و نقش روحانیت و حوزه علمیه در این زمینه عنوان کرد: در این زمینه همه نقش دارند و علماء بیشتر از همه چراکه خداوند از آن‌ها تعهد گرفته است که در راستای انجام مسئولیت خود جدی باشند و به مردم بینش و آگاهی ئهند.

 

وی در پایان گفت: سکوت در مقابل در واقع شریک فتنه بودن است؛ خود علماء در جریان هستند وقتی رضاخان روی کار آمد چه مصیبت‌های بر سر علماء و حوزه‌های علمیه آمدف امروزه نیز اگر غفلت شود و حمایت لازم از نظام و رهبری نداشته باشیم در درجه نخست روحانیت و مرجعیت آسیب می‌بیند چراکه دشمن از روحانیت ضربه خورده است./955/302/ب3

ارسال نظرات