۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۸۸۸۰۶
امام جمعه بهشهر:

ملت ایران فریب لبخند آمریکایی ها را نخواهند خورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر ملت ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت دانست و با بیان این که مردم ما فریب لبخندهای آمریکایی را نخواهند خورد، گفت: این ملت رنج ها و مشکلات زیادی را از سیاست های ظالمانه و مستکبرانه آمریکایی ها در دهه های اخیر متحمل شدند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، امروز در یادواره شهدای مسجد ولی عصر(عج) بهشهر گفت: برگزاری یادواره های شهدا، مسیری برای تقویت ولایتمداری و در مسیر ولایت گام نهادن است تا با اطاعت از ولایت، انقلاب را بیمه کنیم.

 

وی شهدا را درس آموختگان مکتب حسینی دانست که با نثار جان و خون پاکشان به جامعه عزت و شرف بخشیدند و افزود: آنچه امروز از شهدا و زندگی سراسر خیر و برکت آنان باید در برنامه های ما مورد توجه قرار گیرد، ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن است که قریب به اتفاق شهدا در وصیت نامه های خود به آن اشاره کردند.

 

امام جمعه بهشهر همچنین ملت ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت دانست و با بیان این که مردم ما فریب لبخند آمریکایی ها را نخواهند خورد، تأکید کرد: این ملت رنج ها و مشکلات زیادی را از سیاست های ظالمانه و مستکبرانه آمریکایی ها در دهه های اخیر متحمل شدند.

 

حجت الاسلام جباری گفت: آمریکا در هر شرایطی دشمن درجه اول ما است و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه امور فصل الخطاب است و مسؤولان زمانی می توانند در عرصه داخلی و خارجی موفق و پیروز باشند که رهنمودهای عالمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را چراغ راه خود قرار دهند.

 

وی گفت: شهدای مقام بسیار با ارزش و معنوی در نزد خداوند دارند که حضور در یادواره های شهدا نیز برکتی است که از شهدا نصیب حالمان شده تا با حضور در این مجالس ادامه دهنده راه شهدا و ولایتمداری در این نظام باشیم.

 

امام جمعه بهشهر در ادامه با اشاره این که دشمنان از اوایل انقلاب تاکنون با دسیسه های مختلف برای براندازی این نظام تلاش کرده اند، یادآور شد: مردم انقلاب و نظام ما با دارا بودن ولایت فقیه بعنوان ستون و عمود خیمه انقلاب، از هیچ توطئه و نیرنگی نمی هراسند و همچنان پای ارزشهای این انقلاب باقی خواهند ماند.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر احترام و بزرگداشت خانواده های شهدا گفت: احترام به خانواده شهدا نیز باید در راستای پاسداشت خون شهدا باشد، چرا که پدران و مادران شهید با تربیت چنین فرزندانی و خانواده ها با همراهی چنین همسران و پدرانی به این جایگاه رسیدند که باید قدردان خانواده های شهدا و ادامه دهنده راستین خط سرخ شهادت باشیم.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.


 
وی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.


 
حجت الاسلام جباری با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم./950/202/ب1

ارسال نظرات