۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۹۹۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

وصیت نامه شهدا راه زندگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر بازخوانی وصیت نامه شهدا گفت: وصیت نامه شهدا راه زندگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز، با حضور در منزل شهیدان چراغی در شهرستان دورود، گفت: برکت زندگی خود را در دیدار با خانواده شهدا می بینیم.

 

وی با بیان این که شهدا به مقامی رسیده اند که در نزد خدا جای گرفته اند، افزود: جایگاه شهدا در نزد خداوند بسیار رفیع و بلند است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به این که شهدا بذل جان و مال کردند، خاطرنشان کرد: شهدا خویش را فدای دین کردند و ایثار را به نهایت رساندند.

 

وی در ادامه با بیان این که زبان از مقام شهدا بسیار قاصر است، تصریح کرد: بالاترین درجه تقرب به خداوند در نزد شهدا است.

 

امام جمعه خرم آباد ادامه راه شهدا را مسؤولیت خطیری دانست و افزود: رسالت ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

 

وی اظهار داشت: تقویت ارتباط بین خود و خانواده های شهدا امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که وصیت نامه شهدا راه زندگی است، عنوان کرد: وصیت نامه شهدا همواره باید بازخوانی شود و آرمان ها و اهداف شهدا برای نسل جوان تبیین شود.

 

وی یادآور شد: در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا وصیت نامه آنان در برخی جلسات استان همواره مطرح می شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه تأکید کرد: در جلسات گوناگون استان باید بخشی از وصیت نامه شهدا خوانده شود و دیدار با خانواده شهدا باید در رأس برنامه های استان باشد.

 

گفتنی است، هدف از سفر نماینده ولی فقیه در لرستان به شهرستان دورود، شرکت در همایش «نقش جوانان در همدلی و همزبانی» است./9459/202/ب3

ارسال نظرات